Co dělat se starou chalupou

Máte starou chalupu a uvažujete, co s ní? Máte v podstatě 4 základní možnosti - prodat ji, udržovat ji, rekonstruovat ji nebo ji zbořit a postavit novou. Varianta, kterou zvolíte záleží na spoustě faktorů. Především na vašich plánech a finančních možnostech, ale také na jejím stavu, lokalitě, velikosti pozemku apod. V tomto článku se podíváme na všechny 4 možnosti.

Chalupu prodat

Jednoduchá varianta, která vás při spolupráci s šikovnou realitní kanceláří nebude stát ani moc času a energie. V dnešní době se chalupy a další rekreační objekty prodávají velmi lehce a za slušné peníze. Stačí oslovit zkušeného makléře a vše rychle domluvíte. Možná chalupu neprodáte během měsíce, ale do půl roku by měla být prodaná bez větších problémů.

Investovat do rekonstrukce

Když si chcete chalupu nechat, nebo si říkáte, že ji třeba prodáte později, nabízí se možnost rekonstrukce. Rozsah rekonstrukce logicky záleží na stavu chalupy, ale ideální je začít střechou. Když máte opravenou střechu, můžete se pustit i do dalších větších akcí - nové podkroví, nový kotel na vytápění, rekonstrukce podlah, nová okna, fasáda... Záleží na tom, kolik chcete do chalupy investovat, a jaké s ní máte plány.

Chalupu zbourat a postavit novou

Když patří k chalupě krásný pozemek a líbí se vám i lokalita, možná uvažujete o tom, že starou chalupu zbouráte a postavíte novou stavbu. Nemusí to být zrovna chalupa, může to být regulérní rodinný domek k trvalému bydlení, nebo třeba menší chata. To už samozřejmě záleží jen na vás a vašich plánech.

Chalupu jen udržovat

Další variantou je chalupu nechat tak, jak je, a pouze ji udržovat. Nemusíte tady investovat téměř nic a chalupu můžete využívat jen k rekreaci. K tomu je logicky potřeba, aby byla ve slušném stavu a dalo se v ní bydlet. Stará chalupa může být místem, kam se sjíždí rodina, a udržování chalupy je ta nejpřirozenější varianta, jak chalupu bez investic nadále využívat.

28.5.2021

O mně

Mojí celoživotní zálibou jsou cizí jazyky. Studovala jsem němčinu, ruštinu a italštinu na FF Brno a svoji první živnost jsem zakládala už v minulém století - samozřejmě na překlady a tlumočení. Své znalosti jsem později využila v přípravě a realizaci evropských dotačních projektů a zákaznickém servisu nadnárodní firmy. Celý život se vzdělávám, a proto spolupracuji s RE/MAX. Reality jsou komplexní obor a ve hře jsou často celoživotní úspory klienta. Proto je v RE/MAXU od makléřů vyžadována vysoká úroveň vzdělání a pečlivá příprava.

 

Rozumím významu nemovitostí a ke každému prodeji přistupuji, jako by šlo o můj vlastní projekt. Ať už jde o koupi nového domova pro Vaši rodinu, prodej domu po rodičích, s nímž Vás pojí spousta vzpomínek, nebo podnikatelskou investici do komerční nemovitosti - vždy jde o vážné rozhodnutí, zahrnující velké emoce i mnoho praktických a technických otázek. Tým kanceláře Delux a já Vás podpoříme v každé jednotlivé fázi Vaší realitní transakce.

 

Jednou z mých nejsilnějších stránek je empatie vůči klientům a pochopení jejich aktuální životní situace. Umím být prostředníkem v dialogu a jako máma čtyř dětí jsem zvyklá být druhému oporou ve správný čas a na správném místě. Hodnoty jako spolehlivost, kompetentnost, poctivost a důvěra jsou pro mě nezbytnou součástí každého obchodního vztahu.

 

Pomůžu Vám najít nový domov, prostory pro podnikání nebo investiční pozemek. Vždyť často jde o jedno z nejdůležitějších rozhodnutí v životě člověka a celé rodiny nebo firmy. S radostí na sebe vezmu starost o všechny formální i praktické náležitosti. Na Vás bude jenom si vybrat. S podporou sítě RE/MAX Vám pomůžu udělat tento důležitý krok.

 

Ať už je pro Vás realitní transakce vypořádáním se s minulostí, nebo vykročením do budoucnosti, ráda budu v této důležité chvíli stát na Vaší straně!

Mgr. Irena Šifaldová

Makléř

Certifikáty

remax_silver remax_aukce realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.