Efektivní prodej nemovitosti s REMAXem

Když budete při prodeji nemovitosti spolupracovat s realitní kanceláří REMAX Delux, můžete jenom získat. Prodáte svou nemovitost rychle a za maximální cenu. Pojďte se v několika krocích podívat, jak takový prodej nemovitosti probíhá:

  • Prohlídka a určení ceny. Makléř se přijede podívat na nemovitost a pomůže vám určit optimální prodejní cenu.
  • Příprava prodeje. S vaší pomocí makléř pomůže nemovitost připravit k prodeji – homestaging, průkaz energetické náročnosti budovy apod.
  • Profi fotografie. Profesionální fotografie pomáhají prezentovat nemovitost a podpoří rychlejší prodej nemovitosti.
  • Tvorba prezentace. Makléř vytvoří perfektní prezentaci včetně technické dokumentace, půdorysů, případně i video + 3D prohlídky apod.
  • Propagace na internetu. Makléře efektivními cestami dostane prezentaci k co nejvíce potencionálním zájemcům.
  • Prohlídky. Makléř povede prohlídky nemovitosti a před-vybere pro vás opravdové zájemce.
  • Zajištění rezervační smlouvy. Se zájemcem, který nabídne nejvyšší cenu, sepíše makléř rezervační smlouvu.
  • Kupní smlouva. Realitka vytvoří jasnou a přesnou kupní smlouvu, která je základním dokumentem prodeje.
  • Úschova a vklad do katastru nemovitostí. Realitka zajistí bezpečnou úschovu kupní ceny a podá vklad do katastru nemovitostí.
  • Uvolnění kupní ceny. REMAX vyřídí uvolnění kupní ceny u uschovatele a veškeré navazující dokumenty.
  • Předání nemovitosti. Makléř předá nemovitost, pomůže s převody energií, i s daňovými povinnostmi, které s prodejem souvisí.

Vidíte, že je to jen takový přehled, jak při prodeji nemovitosti modelově realitní kancelář REMAX Delux postupuje. Každý z jednotlivých bodů vám rádi osobně naši makléři vysvětlí. Navíc každý prodej je jiný, u většiny z nich jsou nějaká specifika, která je potřeba individuálně řešit – exekuce, věcná břemena, spoluvlastnictví apod. S tím vším vám realitní kancelář účinně pomůže!

29.8.2020

O mně

Mojí celoživotní zálibou jsou cizí jazyky. Studovala jsem němčinu, ruštinu a italštinu na FF Brno a svoji první živnost jsem zakládala už v minulém století - samozřejmě na překlady a tlumočení. Své znalosti jsem později využila v přípravě a realizaci evropských dotačních projektů a zákaznickém servisu nadnárodní firmy. Celý život se vzdělávám, a proto spolupracuji s RE/MAX. Reality jsou komplexní obor a ve hře jsou často celoživotní úspory klienta. Proto je v RE/MAXU od makléřů vyžadována vysoká úroveň vzdělání a pečlivá příprava.

 

Rozumím významu nemovitostí a ke každému prodeji přistupuji, jako by šlo o můj vlastní projekt. Ať už jde o koupi nového domova pro Vaši rodinu, prodej domu po rodičích, s nímž Vás pojí spousta vzpomínek, nebo podnikatelskou investici do komerční nemovitosti - vždy jde o vážné rozhodnutí, zahrnující velké emoce i mnoho praktických a technických otázek. Tým kanceláře Delux a já Vás podpoříme v každé jednotlivé fázi Vaší realitní transakce.

 

Jednou z mých nejsilnějších stránek je empatie vůči klientům a pochopení jejich aktuální životní situace. Umím být prostředníkem v dialogu a jako máma čtyř dětí jsem zvyklá být druhému oporou ve správný čas a na správném místě. Hodnoty jako spolehlivost, kompetentnost, poctivost a důvěra jsou pro mě nezbytnou součástí každého obchodního vztahu.

 

Pomůžu Vám najít nový domov, prostory pro podnikání nebo investiční pozemek. Vždyť často jde o jedno z nejdůležitějších rozhodnutí v životě člověka a celé rodiny nebo firmy. S radostí na sebe vezmu starost o všechny formální i praktické náležitosti. Na Vás bude jenom si vybrat. S podporou sítě RE/MAX Vám pomůžu udělat tento důležitý krok.

 

Ať už je pro Vás realitní transakce vypořádáním se s minulostí, nebo vykročením do budoucnosti, ráda budu v této důležité chvíli stát na Vaší straně!

Mgr. Irena Šifaldová

Makléř

Certifikáty

remax_silver remax_aukce realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.