Jak být produktivní při práci z domova

V dnešní koronavirové době většina z nás zažila nebo ještě zažívá práci z domova. Home office se stalo oblíbené slovní spojení. Někomu to vyhovuje více, jinému méně, faktem ale je, že se i v budoucnu musí počítat s tím, že se může situace opakovat a my budeme nuceni z domu pracovat. A nejedná se zdaleka jen o makléře a lidi pracující ve světě realit. V tomto článku se podíváme na několik tipů, co dělat pro to, abychom byli při práci z domova produktivní. Pojďme se na ně podívat:

  • Izolace od rodiny. Základem soustředěné práce, která zahrnuje i telefonáty apod., je vlastní prostor, ideálně uzamykatelná pracovna. Když jsou doma i děti, je potřeba jim jasně říct, že nesmí rušit. I přesto to může být náročné.
  • Oblečení jako do práce. I když pracujeme z domu, je lepší se převléknout z pyžama do oblečení, ve kterém chodíme normálně do práce. Nemusí to být oblek, ale raději něco pohodlného. Studie ukazují, že nám to lépe pomůže se na práci soustředit, máme pocit, že jsme v práci.
  • Soustředění proti prokrastinaci. Doma nemáme přirozené pracovní prostředí, proto je těžší se soustředit. Ruší nás nejrůznější zvuky z okolních pokojů, možná nás to i táhne k prohlížení sociálních sítí, sportovních zpráv apod.
  • Nastavení harmonogramu. I když pracujeme z domu, je dobré si hned ráno ujasnit, co přesně budeme přes den v práci dělat, a kdy budeme končit. Je potřeba navodit si atmosféru, jako bychom byli v práci, protože přece jsme v práci!
  • Připravená pracovna. Vlastní pracovnu je dobré si připravit tak, aby nás v práci podporovala a zvyšovala naši produktivitu. Čistý a vyklizený stůl, žádné podněty k prokrastinaci, čerstvý vzduch, jednoduše je dobré si vytvořit co nejlepší pracovní podmínky.

Home office je pro mnohé oříšek hlavně z hlediska produktivity práce. Dobrou přípravou je možné svou práci zefektivnit. Zamyslete se, co v domácí pracovně zlepšit a jak si práci z domova nastavit. Uvidíte, že najdete rezervy, které se dají celkem lehce odstranit.

2.9.2020

O mně

Mojí celoživotní zálibou jsou cizí jazyky. Studovala jsem němčinu, ruštinu a italštinu na FF Brno a svoji první živnost jsem zakládala už v minulém století - samozřejmě na překlady a tlumočení. Své znalosti jsem později využila v přípravě a realizaci evropských dotačních projektů a zákaznickém servisu nadnárodní firmy. Celý život se vzdělávám, a proto spolupracuji s RE/MAX. Reality jsou komplexní obor a ve hře jsou často celoživotní úspory klienta. Proto je v RE/MAXU od makléřů vyžadována vysoká úroveň vzdělání a pečlivá příprava.

 

Rozumím významu nemovitostí a ke každému prodeji přistupuji, jako by šlo o můj vlastní projekt. Ať už jde o koupi nového domova pro Vaši rodinu, prodej domu po rodičích, s nímž Vás pojí spousta vzpomínek, nebo podnikatelskou investici do komerční nemovitosti - vždy jde o vážné rozhodnutí, zahrnující velké emoce i mnoho praktických a technických otázek. Tým kanceláře Delux a já Vás podpoříme v každé jednotlivé fázi Vaší realitní transakce.

 

Jednou z mých nejsilnějších stránek je empatie vůči klientům a pochopení jejich aktuální životní situace. Umím být prostředníkem v dialogu a jako máma čtyř dětí jsem zvyklá být druhému oporou ve správný čas a na správném místě. Hodnoty jako spolehlivost, kompetentnost, poctivost a důvěra jsou pro mě nezbytnou součástí každého obchodního vztahu.

 

Pomůžu Vám najít nový domov, prostory pro podnikání nebo investiční pozemek. Vždyť často jde o jedno z nejdůležitějších rozhodnutí v životě člověka a celé rodiny nebo firmy. S radostí na sebe vezmu starost o všechny formální i praktické náležitosti. Na Vás bude jenom si vybrat. S podporou sítě RE/MAX Vám pomůžu udělat tento důležitý krok.

 

Ať už je pro Vás realitní transakce vypořádáním se s minulostí, nebo vykročením do budoucnosti, ráda budu v této důležité chvíli stát na Vaší straně!

Mgr. Irena Šifaldová

Makléř

Certifikáty

remax_silver remax_aukce realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.