Jaké nemovitosti raději nevykupovat

Různí investoři i realitní kanceláře celkem běžně vykupují zajímavé nemovitosti, aby je mohli obratem prodat za vyšší cenu. Někdy ještě investují do rekonstrukce, nebo alespoň co nejlépe připraví nemovitost k prodeji. Takoví investoři však celkem jasně ví, jaké nemovitosti vykoupit, a jakým se raději vyhnout. V tomto článku se podíváme na nemovitosti, které moc nemá smysl vykupovat. Jakým nemovitostem se raději vyhnout:

  • Předražené nemovitosti. Na realitních serverech často narazíte na nepřiměřeně drahé nemovitosti, které se už delší čas nedaří prodat.
  • Nemovitosti před velkou rekonstrukcí. Moc se nevyplatí kupovat nemovitosti, které potřebují rozsáhlou rekonstrukci. Takovou nemovitost může koupit stavební firma, ale jinak rekonstrukce sebere spoustu peněz, energie i času.
  • Hotely, penziony a hůře prodejné nemovitosti. Ideální je soustředit se na byty, rodinné domy, případně levnou ornou půdu. Hůř prodejné nemovitosti jsou nevděčné - penziony, komerční objekty, rybníky, hotely apod.
  • Neprodejné ležáky. Ležáky jsou nemovitosti, které se nedaří dlouhodobě prodat. Něco tady nehraje, obvykle jsou i předražené. Ležáky se dají koupit jen v případě výrazné slevy. Realitky mají často software, kde lehce zjistí, jak dlouho a za kolik se daná nemovitost nabízí.
  • Složité spoluvlastnictví. Moc se nevyplácí nakupovat jen části nemovitostí, nebo podíly, kdy jeden z vlastníků dělá problémy, respektive nechce prodat ani spolupracovat.

 

Snažili jsme se myšlení investorů a realitních kanceláří, které se věnují výkupu nemovitostí, zobecnit. Vždy však záleží na konkrétním případu. Nejlépe se vykupují nepředražené byty v okresních městech, menší rodinné domy ve slušném stavu, nebo i levná orná půda. Když chcete prodávat, ideálně oslovte zkušenou realitní kancelář, která s vámi bezplatně celý případ probere, pomůže vám nemovitost prodat, nebo ji od vás dokonce sama vykoupí.

6.1.2021

O mně

Mojí celoživotní zálibou jsou cizí jazyky. Studovala jsem němčinu, ruštinu a italštinu na FF Brno a svoji první živnost jsem zakládala už v minulém století - samozřejmě na překlady a tlumočení. Své znalosti jsem později využila v přípravě a realizaci evropských dotačních projektů a zákaznickém servisu nadnárodní firmy. Celý život se vzdělávám, a proto spolupracuji s RE/MAX. Reality jsou komplexní obor a ve hře jsou často celoživotní úspory klienta. Proto je v RE/MAXU od makléřů vyžadována vysoká úroveň vzdělání a pečlivá příprava.

 

Rozumím významu nemovitostí a ke každému prodeji přistupuji, jako by šlo o můj vlastní projekt. Ať už jde o koupi nového domova pro Vaši rodinu, prodej domu po rodičích, s nímž Vás pojí spousta vzpomínek, nebo podnikatelskou investici do komerční nemovitosti - vždy jde o vážné rozhodnutí, zahrnující velké emoce i mnoho praktických a technických otázek. Tým kanceláře Delux a já Vás podpoříme v každé jednotlivé fázi Vaší realitní transakce.

 

Jednou z mých nejsilnějších stránek je empatie vůči klientům a pochopení jejich aktuální životní situace. Umím být prostředníkem v dialogu a jako máma čtyř dětí jsem zvyklá být druhému oporou ve správný čas a na správném místě. Hodnoty jako spolehlivost, kompetentnost, poctivost a důvěra jsou pro mě nezbytnou součástí každého obchodního vztahu.

 

Pomůžu Vám najít nový domov, prostory pro podnikání nebo investiční pozemek. Vždyť často jde o jedno z nejdůležitějších rozhodnutí v životě člověka a celé rodiny nebo firmy. S radostí na sebe vezmu starost o všechny formální i praktické náležitosti. Na Vás bude jenom si vybrat. S podporou sítě RE/MAX Vám pomůžu udělat tento důležitý krok.

 

Ať už je pro Vás realitní transakce vypořádáním se s minulostí, nebo vykročením do budoucnosti, ráda budu v této důležité chvíli stát na Vaší straně!

Mgr. Irena Šifaldová

Makléř

Certifikáty

remax_silver remax_aukce realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.