Podle čeho si vybrat makléře

Spolupráce s makléřem se rozhodně vyplatí. Při prodeji nemovitosti jde o velké peníze, není zde prostor pro chyby. I proto je nejlepší mít na své straně schopného profesionála, který vás celým prodejem bezpečně provede. Pojďme se podívat na několik tipů, podle čeho si vybrat toho pravého makléře:

  • První dojem a sympatie. U makléře je důležité také to, abyste si padli do oka. Musíte mu důvěřovat, hodí se, abyste se viděli rádi a byl vám sympatický. Jestli vám makléř sedí, to nejspíše vycítíte hned na první schůzce.
  • Spolehlivost a profesionalita. Ještě, než závazně podepíšete zprostředkovatelskou smlouvu, zkuste vycítit, jestli jste opravdu narazili na profesionála, který je spolehlivý, dodržuje termíny, a vypadá a chová se profesionálně.
  • Ať je makléř lokální. Nemusíte vybrat makléře ze stejné vesnice, ale měl by místo znát, ideálně aby už ve vašem okolí nějaké nemovitosti prodával. Každá oblast se trochu liší, takže se vám bude hodit, když to tam bude váš makléř znát.
  • Zkušenosti a reference. Velmi důležitá jsou samozřejmě i léta praxe v oboru, zkušenosti i pozitivní reference. Když vám konkrétního makléře doporučil váš známý, už to je ta nejlepší reference. Hned máte důvod makléři věřit. Přesto si makléře prověřte.
  • Výše provize není tak důležitá. Když zvolíte spolupráci s makléřem, který si řekne o nejmenší provizi, není to vždy dobře. I makléř potřebuje být motivován a férově odměněn. Vyšší provize taky velmi často znamená, že dáváte více peněz na propagaci a celý proces prodeje nemovitosti.
  • Ten, kdo navrhne nejvyšší prodejní cenu, nemusí být nejlepší. Je to stará finta horších makléřů. Přestřelit cenu a tím si získat klienta. Vy sice chcete utržit maximum peněz, s nereálnými požadavky však zažijete jen problémy. Sice pak můžete cenu snížit, ale zájemci, kteří už inzerát viděli, se na něj znovu dívat nebudou, ztratíte je.

Každopádně se vyplatí zvolit jen jednu realitní kancelář nebo makléře, a dát mu důvěru.

29.4.2021

O mně

Mojí celoživotní zálibou jsou cizí jazyky. Studovala jsem němčinu, ruštinu a italštinu na FF Brno a svoji první živnost jsem zakládala už v minulém století - samozřejmě na překlady a tlumočení. Své znalosti jsem později využila v přípravě a realizaci evropských dotačních projektů a zákaznickém servisu nadnárodní firmy. Celý život se vzdělávám, a proto spolupracuji s RE/MAX. Reality jsou komplexní obor a ve hře jsou často celoživotní úspory klienta. Proto je v RE/MAXU od makléřů vyžadována vysoká úroveň vzdělání a pečlivá příprava.

 

Rozumím významu nemovitostí a ke každému prodeji přistupuji, jako by šlo o můj vlastní projekt. Ať už jde o koupi nového domova pro Vaši rodinu, prodej domu po rodičích, s nímž Vás pojí spousta vzpomínek, nebo podnikatelskou investici do komerční nemovitosti - vždy jde o vážné rozhodnutí, zahrnující velké emoce i mnoho praktických a technických otázek. Tým kanceláře Delux a já Vás podpoříme v každé jednotlivé fázi Vaší realitní transakce.

 

Jednou z mých nejsilnějších stránek je empatie vůči klientům a pochopení jejich aktuální životní situace. Umím být prostředníkem v dialogu a jako máma čtyř dětí jsem zvyklá být druhému oporou ve správný čas a na správném místě. Hodnoty jako spolehlivost, kompetentnost, poctivost a důvěra jsou pro mě nezbytnou součástí každého obchodního vztahu.

 

Pomůžu Vám najít nový domov, prostory pro podnikání nebo investiční pozemek. Vždyť často jde o jedno z nejdůležitějších rozhodnutí v životě člověka a celé rodiny nebo firmy. S radostí na sebe vezmu starost o všechny formální i praktické náležitosti. Na Vás bude jenom si vybrat. S podporou sítě RE/MAX Vám pomůžu udělat tento důležitý krok.

 

Ať už je pro Vás realitní transakce vypořádáním se s minulostí, nebo vykročením do budoucnosti, ráda budu v této důležité chvíli stát na Vaší straně!

Mgr. Irena Šifaldová

Makléř

Certifikáty

remax_silver remax_aukce realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.