Pro makléře - jak získávat do nabídky nemovitosti na prodej

Jako makléř nebo realitní kancelář potřebujete mít dostatek nabídek nemovitostí na prodej. Není cílem jich mít co nejvíce. Abyste se o ně stíhali profesionálně starat. Ale přesto jsou nemovitosti k prodeji to hlavní, co ke své práci potřebujete. V tomto článku se podíváme, jakými způsoby se dají nemovitosti na prodej do nabídky získávat:

  • Studená volání. Není to moc příjemné, ale někdy je to účinná taktika. Obvolávat inzeráty lidí, kteří prodávají nemovitost svépomocí bez realitky a nabídnout jim své služby.
  • Online marketing. V dnešní době velmi efektivní nástroj, jehož základem je vlastní dobře připravený web. Klienti vás začnou sami oslovovat.
  • Sociální sítě. V kombinaci s vlastním webem je aktivita na sociálních sítích dalším místem, odkud budete získávat nové nemovitosti k prodeji.
  • Další druhy marketingu. Velmi účinný může být klasický marketing, kdy používáte tiskovou reklamu (billboardy, letáky, časopisy, reklama na autě aj.), ale také referenční a reciproční marketing.
  • Vést si databázi kontaktů a budovat vztahy s majiteli nemovitostí. Vyplatí se vést si databázi kontaktů a budovat dlouhodobé vztahy s majiteli činžovních domů, investory, majiteli bytů, rodinných domů, pracovníků developerských společností a vůbec s lidmi, kteří kolem vás v dané oblasti kolem nemovitostí točí.
  • Dny otevřených dveří a pořádání akcí. Abyste získali nové nemovitosti, můžete pořádat dny otevřených dveří u sebe v realitní kanceláři, ale také v prodávaných nemovitostech. Když jste šikovní, můžete pořádat i jiné akce typu seminářů nebo i společenských a sportovních akcí pro klienty, přátele a známé.
  • Bezplatné odhady nemovitostí. Když nabízíte nezávazné odhady nemovitostí, osloví vás lidé, kteří o prodeji třeba zatím jen uvažují. Mohou to být i odhady pro dědická řízení.

Existuje celá řada dalších způsobů, jak nemovitosti nabírat. Ideální je absolvovat nějaký seminář, nebo se přidat ke zkušené realitní kanceláři, kde se všechno naučíte!

16.8.2021

O mně

Mojí celoživotní zálibou jsou cizí jazyky. Studovala jsem němčinu, ruštinu a italštinu na FF Brno a svoji první živnost jsem zakládala už v minulém století - samozřejmě na překlady a tlumočení. Své znalosti jsem později využila v přípravě a realizaci evropských dotačních projektů a zákaznickém servisu nadnárodní firmy. Celý život se vzdělávám, a proto spolupracuji s RE/MAX. Reality jsou komplexní obor a ve hře jsou často celoživotní úspory klienta. Proto je v RE/MAXU od makléřů vyžadována vysoká úroveň vzdělání a pečlivá příprava.

 

Rozumím významu nemovitostí a ke každému prodeji přistupuji, jako by šlo o můj vlastní projekt. Ať už jde o koupi nového domova pro Vaši rodinu, prodej domu po rodičích, s nímž Vás pojí spousta vzpomínek, nebo podnikatelskou investici do komerční nemovitosti - vždy jde o vážné rozhodnutí, zahrnující velké emoce i mnoho praktických a technických otázek. Tým kanceláře Delux a já Vás podpoříme v každé jednotlivé fázi Vaší realitní transakce.

 

Jednou z mých nejsilnějších stránek je empatie vůči klientům a pochopení jejich aktuální životní situace. Umím být prostředníkem v dialogu a jako máma čtyř dětí jsem zvyklá být druhému oporou ve správný čas a na správném místě. Hodnoty jako spolehlivost, kompetentnost, poctivost a důvěra jsou pro mě nezbytnou součástí každého obchodního vztahu.

 

Pomůžu Vám najít nový domov, prostory pro podnikání nebo investiční pozemek. Vždyť často jde o jedno z nejdůležitějších rozhodnutí v životě člověka a celé rodiny nebo firmy. S radostí na sebe vezmu starost o všechny formální i praktické náležitosti. Na Vás bude jenom si vybrat. S podporou sítě RE/MAX Vám pomůžu udělat tento důležitý krok.

 

Ať už je pro Vás realitní transakce vypořádáním se s minulostí, nebo vykročením do budoucnosti, ráda budu v této důležité chvíli stát na Vaší straně!

Mgr. Irena Šifaldová

Makléř

Certifikáty

remax_silver remax_aukce realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.