Proč často lidé nechtějí své nemovitosti prodávat

Vlastnictví nemovitosti je vysoce ceněné. Je to taková životní jistota, často se jedná o rodinné dědictví. Některé rodiny mají jasnou zásadu, že nemovitosti se neprodávají, jen nakupují, aby rostlo rodinné jmění. Prodávat nemovitosti, které lidé dostali od svých rodičů a prarodičů, se často považuje za hýření. Samozřejmě je to jen pohled některých, protože vždy záleží na tom, jak lidé použijí peníze, které za nemovitosti utržili. Jestli je investují do jiných nemovitostí, nebo do svého podnikání, zdá se to jako rozumná a férová investice.

Pro další generace

Hlavním důvodem, proč někteří lidé nechtějí nemovitosti prodávat za žádnou cenu, je rodinný instinkt. Snaha zanechat co nejvíce nemovitostí pro své potomky, pro další generace. Je to celkem logické a chvályhodné. Určitě lepší, než své nemovitosti rozprodat a prohýřit. Kdo by nechtěl zdědit pole, lesy, domy a další nemovitosti, které se dědí z generace na generaci, že? V dnešní době to sice znamená těžkou práci, starost o nemovitosti, jejich údržbu, ale vše se dá elegantně vyřešit. Přepsat na své děti, pronajmout apod.

Nemovitost je jistota – ceny dlouhodobě rostou

Pravdou je, že ceny nemovitostí v dlouhodobém horizontu neklesají, spíše naopak, stále rostou. Věřme, že v dalších dekádách nedojde k znárodňování, jako tomu bylo před rokem 1989, takže investice do nemovitostí a jejich předávání z generace na generaci vypadá jako rozumná volba. Dát svým dětem takovou podporu a jistotu, jakou nemovitosti představují, je bezesporu skvělý počin. Otázkou je, co s nemovitostmi udělají naše děti, ale to už je jen na nich.

Spousta lidí uvažuje ještě dále. Nestačí jim jen předat nemovitosti, které od rodiny dostali, svým dětem, ale během života se ještě snaží své majetky rozšířit. Investují své peníze do dalších nemovitostí, které tak přidávají do rodinného vlastnictví. Pro některé to dokonce představuje jeden z životních cílů. Jak jste na tom ve vaší rodině vy?

15.9.2020

O mně

Mojí celoživotní zálibou jsou cizí jazyky. Studovala jsem němčinu, ruštinu a italštinu na FF Brno a svoji první živnost jsem zakládala už v minulém století - samozřejmě na překlady a tlumočení. Své znalosti jsem později využila v přípravě a realizaci evropských dotačních projektů a zákaznickém servisu nadnárodní firmy. Celý život se vzdělávám, a proto spolupracuji s RE/MAX. Reality jsou komplexní obor a ve hře jsou často celoživotní úspory klienta. Proto je v RE/MAXU od makléřů vyžadována vysoká úroveň vzdělání a pečlivá příprava.

 

Rozumím významu nemovitostí a ke každému prodeji přistupuji, jako by šlo o můj vlastní projekt. Ať už jde o koupi nového domova pro Vaši rodinu, prodej domu po rodičích, s nímž Vás pojí spousta vzpomínek, nebo podnikatelskou investici do komerční nemovitosti - vždy jde o vážné rozhodnutí, zahrnující velké emoce i mnoho praktických a technických otázek. Tým kanceláře Delux a já Vás podpoříme v každé jednotlivé fázi Vaší realitní transakce.

 

Jednou z mých nejsilnějších stránek je empatie vůči klientům a pochopení jejich aktuální životní situace. Umím být prostředníkem v dialogu a jako máma čtyř dětí jsem zvyklá být druhému oporou ve správný čas a na správném místě. Hodnoty jako spolehlivost, kompetentnost, poctivost a důvěra jsou pro mě nezbytnou součástí každého obchodního vztahu.

 

Pomůžu Vám najít nový domov, prostory pro podnikání nebo investiční pozemek. Vždyť často jde o jedno z nejdůležitějších rozhodnutí v životě člověka a celé rodiny nebo firmy. S radostí na sebe vezmu starost o všechny formální i praktické náležitosti. Na Vás bude jenom si vybrat. S podporou sítě RE/MAX Vám pomůžu udělat tento důležitý krok.

 

Ať už je pro Vás realitní transakce vypořádáním se s minulostí, nebo vykročením do budoucnosti, ráda budu v této důležité chvíli stát na Vaší straně!

Mgr. Irena Šifaldová

Makléř

Certifikáty

remax_silver remax_aukce realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.