Prodej nemovitosti bez emocí

Když se chystáte prodat nemovitost, nejspíše uvažujete o tom, jestli ji zkusíte prodat sami, nebo budete spolupracovat s realitkou. Jednou z výhod, které spolupráce s makléřem přináší, je právě odstup a prodej bez emocí. Když totiž člověk prodává sám, často je na nemovitost vázaný, ve svých očích ji přeceňuje nebo podceňuje. Navíc mohou majitele ovlivňovat různé životní patálie – dluhy, exekuce, rozvod, nečekané úmrtí v rodině s následným dědictvím apod.

Majiteli obvykle chybí nadhled

Největším problémem majitelů je skutečnost, že jim obvykle chybí nadhled. Obzvláště když byli během života s danou nemovitostí pevně spjati. Typický příklad, kdy nadhled chybí, je situace, kdy majiteli zemře i druhý rodič, a jemu zůstane starý rodinný dům po rodičích. Majitel si pamatuje, kolik úsilí stálo rodiče dům postavit, a nechce dům prodávat za tržní cenu, protože se mu zdá nízká. Za vysokou cenu však dům nikdo nekoupí. Čas běží, opuštěný dům chřadne a majitel je nucen jít postupně s cenou dolů. Na začátku možná byly zájemci, ale teď už se neobjevují ani za sníženou cenu. Nakonec dům prodá až po dlouhé době, navíc za nižší cenu, než by dostal hned na začátku. Takových příběhů je spousta.

Nepříjemné životní situace nahrávají kupujícímu

Dalším případem, kdy emoce negativně působí na prodej nemovitosti, jsou situace, kdy má majitel osobní těžkosti. V takovém případě je těžké zachovat chladnou hlavu a nadhled. Někdo s prodejem kvůli životní situaci zbytečně spěchá, jiný raději nastřelí nižší cenu, aby měl nemovitost z krku. Další se zase nechce babrat v papírech. Obecně se špatně koncentruje, když se rozvádíte, jste v exekuci, v dluzích, nebo vám právě zemřeli rodiče.

Raději spolupráce s realitkou

Důvodů spolupráce s realitní kanceláří je spousta. V drtivé většině případů se to vyplatí, jen je potřeba oslovit zkušené a osvědčené makléře. Ti vám pomohou nemovitost prodat rychle, bezpečně a za co nejvyšší cenu!

14.9.2020

O mně

Mojí celoživotní zálibou jsou cizí jazyky. Studovala jsem němčinu, ruštinu a italštinu na FF Brno a svoji první živnost jsem zakládala už v minulém století - samozřejmě na překlady a tlumočení. Své znalosti jsem později využila v přípravě a realizaci evropských dotačních projektů a zákaznickém servisu nadnárodní firmy. Celý život se vzdělávám, a proto spolupracuji s RE/MAX. Reality jsou komplexní obor a ve hře jsou často celoživotní úspory klienta. Proto je v RE/MAXU od makléřů vyžadována vysoká úroveň vzdělání a pečlivá příprava.

 

Rozumím významu nemovitostí a ke každému prodeji přistupuji, jako by šlo o můj vlastní projekt. Ať už jde o koupi nového domova pro Vaši rodinu, prodej domu po rodičích, s nímž Vás pojí spousta vzpomínek, nebo podnikatelskou investici do komerční nemovitosti - vždy jde o vážné rozhodnutí, zahrnující velké emoce i mnoho praktických a technických otázek. Tým kanceláře Delux a já Vás podpoříme v každé jednotlivé fázi Vaší realitní transakce.

 

Jednou z mých nejsilnějších stránek je empatie vůči klientům a pochopení jejich aktuální životní situace. Umím být prostředníkem v dialogu a jako máma čtyř dětí jsem zvyklá být druhému oporou ve správný čas a na správném místě. Hodnoty jako spolehlivost, kompetentnost, poctivost a důvěra jsou pro mě nezbytnou součástí každého obchodního vztahu.

 

Pomůžu Vám najít nový domov, prostory pro podnikání nebo investiční pozemek. Vždyť často jde o jedno z nejdůležitějších rozhodnutí v životě člověka a celé rodiny nebo firmy. S radostí na sebe vezmu starost o všechny formální i praktické náležitosti. Na Vás bude jenom si vybrat. S podporou sítě RE/MAX Vám pomůžu udělat tento důležitý krok.

 

Ať už je pro Vás realitní transakce vypořádáním se s minulostí, nebo vykročením do budoucnosti, ráda budu v této důležité chvíli stát na Vaší straně!

Mgr. Irena Šifaldová

Makléř

Certifikáty

remax_silver remax_aukce realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.