První dojem z nemovitosti je zásadní

Když prodáváte nemovitost, samozřejmě je nejdůležitější lokalita, kde se nemovitost nachází, prodejní cena nemovitosti i stav a velikost nemovitosti. Velmi důležitým aspektem, na kteří někteří zapomínají, je však také první dojem z nemovitosti! Ten může zájemce odradit nebo ho naopak příjemně překvapit a zaujmout. A prodávající má do určité míry možnosti připravit svou nemovitost tak, aby byla na první dojem v rámci možností co nejlepší.

Když máte zchátralý plot, neudržovanou zahradu, ošklivé vstupní dveře a před nimi špinavou rohožku, první dojem to příliš nezlepší. To stejné platí o oprýskané omítce nebo dokonce neuklizeném domě. Samozřejmě nebudete zbytečně investovat do rozsáhlé rekonstrukce nemovitosti, nebo nebudete kupovat nová garážová vrata, když chcete dům prodat. Ale některé věci se udělat před prodejem dají. Můžete si pozvat zahradnickou firmu, investovat do home stagingu, upravit vchod tak, aby dobře vypadal. Nejsou to zase tak velké investice, ale pomohou zlepšit první dojem.

Dobře upravený interiér zvýší hodnotu nemovitosti až o 10%

Možná to zní iracionálně, ale je to podloženo zkušenostmi makléřů. Když máte hezky upravený interiér v kombinaci se zahradou a vchodem, můžete svou nemovitost prodat až o 10 % dráž. Je to proto, že kupující se částečně rozhodují i na základě svých emocí, obzvláště v případě, že nespolupracují s realitní kanceláří. Profesionální realitní kanceláře totiž na emoce logicky nedají, chovají se čistě racionálně.

Makléř poradí, jak dům na prohlídky připravit

Nemusíte hned zvát profesionální firmu, která se na home staging specializuje. Promluvte si s makléřem, který vám poradí, jak dům na prodej připravit. Někdy stačí zasadit ke vchodu nějaké květiny, upravit předzahrádku, opravit zjevně rozbité věci, a celý dům zútulnit. Když máte estetické cítění, zvládnete to možná sami během několika dnů. Nejenže to zvýší prodejní cen domu, ale dům tak prodáte rychleji!

21.1.2021

O mně

Mojí celoživotní zálibou jsou cizí jazyky. Studovala jsem němčinu, ruštinu a italštinu na FF Brno a svoji první živnost jsem zakládala už v minulém století - samozřejmě na překlady a tlumočení. Své znalosti jsem později využila v přípravě a realizaci evropských dotačních projektů a zákaznickém servisu nadnárodní firmy. Celý život se vzdělávám, a proto spolupracuji s RE/MAX. Reality jsou komplexní obor a ve hře jsou často celoživotní úspory klienta. Proto je v RE/MAXU od makléřů vyžadována vysoká úroveň vzdělání a pečlivá příprava.

 

Rozumím významu nemovitostí a ke každému prodeji přistupuji, jako by šlo o můj vlastní projekt. Ať už jde o koupi nového domova pro Vaši rodinu, prodej domu po rodičích, s nímž Vás pojí spousta vzpomínek, nebo podnikatelskou investici do komerční nemovitosti - vždy jde o vážné rozhodnutí, zahrnující velké emoce i mnoho praktických a technických otázek. Tým kanceláře Delux a já Vás podpoříme v každé jednotlivé fázi Vaší realitní transakce.

 

Jednou z mých nejsilnějších stránek je empatie vůči klientům a pochopení jejich aktuální životní situace. Umím být prostředníkem v dialogu a jako máma čtyř dětí jsem zvyklá být druhému oporou ve správný čas a na správném místě. Hodnoty jako spolehlivost, kompetentnost, poctivost a důvěra jsou pro mě nezbytnou součástí každého obchodního vztahu.

 

Pomůžu Vám najít nový domov, prostory pro podnikání nebo investiční pozemek. Vždyť často jde o jedno z nejdůležitějších rozhodnutí v životě člověka a celé rodiny nebo firmy. S radostí na sebe vezmu starost o všechny formální i praktické náležitosti. Na Vás bude jenom si vybrat. S podporou sítě RE/MAX Vám pomůžu udělat tento důležitý krok.

 

Ať už je pro Vás realitní transakce vypořádáním se s minulostí, nebo vykročením do budoucnosti, ráda budu v této důležité chvíli stát na Vaší straně!

Mgr. Irena Šifaldová

Makléř

Certifikáty

remax_silver remax_aukce realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.