Věnujte se práci, rodině a koníčkům - prodej nemovitosti nechte na makléři

Organizování a celý proces prodeje nemovitosti není na chvíli. Celá akce trvá obvykle měsíce. Když chcete svou nemovitost prodat za co nejvyšší rozumnou cenu, pak to opravdu asi chvíli potrvá. Vše se samozřejmě zrychlí, když budete prodávat za nízkou cenu, ale takto prodělat chce málokdo. Obecně platí, že když chcete mít z prodeje co největší výnos, stojí to více práce a času. I proto si bereme ke spolupráci zkušené realitní makléře.

Makléř musí být aktivní

Když si najmete dobrého, proaktivního makléře, nemusíte dělat vůbec nic, jen předložit dokumentaci k nemovitosti, podepsat smlouvy a zkontrolovat, že vám došly peníze na účet. Opravdu tak ušetříte spoustu času, energie a vyhnete se zbytečným stresům. Když je makléř aktivní, stojí ho to právě čas, který vy ušetříte. Kromě jiného bude řešit propagaci nemovitosti, telefonáty, organizace prohlídek, jednání o podmínkách prodeje, celkově komunikaci s bankou, katastrálním úřadem i potencionálními kupci.

Makléř vybere opravdové zájemce a povede prohlídky

Profesionální makléř vám může vybrat jen opravdové zájemce, může za vás vést prohlídky nemovitosti, může celý proces prodeje převzít. Ale samozřejmě se můžete dohodnout i na tom, že se budete prohlídek účastnit, a budete se podílet i na dalších věcech. To už je o konkrétní domluvě, vašich představách a požadavcích.

Investovat do profesionála se ve výsledku vyplatí

Úspora času při prodeji nemovitosti je však naprosto zásadní a není tak doceněná. Majitelé by se měli raději věnovat své práci a rodině, a ne trávit čas na prohlídkách, při tvorbě marketingu, nutnou administrativou a desítkami dalších aktivit, které jsou s prodejem spojeny. Určitě se vyplatí to nechat na prověřeném profesionálovi, kterému pak samozřejmě zaplatíte, ale aby vše proběhlo hladce, a vy prodali svou nemovitost co nejlépe, pak je taková investice rozhodně na místě!

26.2.2021

O mně

Mojí celoživotní zálibou jsou cizí jazyky. Studovala jsem němčinu, ruštinu a italštinu na FF Brno a svoji první živnost jsem zakládala už v minulém století - samozřejmě na překlady a tlumočení. Své znalosti jsem později využila v přípravě a realizaci evropských dotačních projektů a zákaznickém servisu nadnárodní firmy. Celý život se vzdělávám, a proto spolupracuji s RE/MAX. Reality jsou komplexní obor a ve hře jsou často celoživotní úspory klienta. Proto je v RE/MAXU od makléřů vyžadována vysoká úroveň vzdělání a pečlivá příprava.

 

Rozumím významu nemovitostí a ke každému prodeji přistupuji, jako by šlo o můj vlastní projekt. Ať už jde o koupi nového domova pro Vaši rodinu, prodej domu po rodičích, s nímž Vás pojí spousta vzpomínek, nebo podnikatelskou investici do komerční nemovitosti - vždy jde o vážné rozhodnutí, zahrnující velké emoce i mnoho praktických a technických otázek. Tým kanceláře Delux a já Vás podpoříme v každé jednotlivé fázi Vaší realitní transakce.

 

Jednou z mých nejsilnějších stránek je empatie vůči klientům a pochopení jejich aktuální životní situace. Umím být prostředníkem v dialogu a jako máma čtyř dětí jsem zvyklá být druhému oporou ve správný čas a na správném místě. Hodnoty jako spolehlivost, kompetentnost, poctivost a důvěra jsou pro mě nezbytnou součástí každého obchodního vztahu.

 

Pomůžu Vám najít nový domov, prostory pro podnikání nebo investiční pozemek. Vždyť často jde o jedno z nejdůležitějších rozhodnutí v životě člověka a celé rodiny nebo firmy. S radostí na sebe vezmu starost o všechny formální i praktické náležitosti. Na Vás bude jenom si vybrat. S podporou sítě RE/MAX Vám pomůžu udělat tento důležitý krok.

 

Ať už je pro Vás realitní transakce vypořádáním se s minulostí, nebo vykročením do budoucnosti, ráda budu v této důležité chvíli stát na Vaší straně!

Mgr. Irena Šifaldová

Makléř

Certifikáty

remax_silver remax_aukce realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.