Když prodáváte nemovitost, hlavním cílem je najít kupce, dohodnout se na ceně, a nakonec podepsat kupní smlouvu. S tímto vám samozřejmě pomůže realitní kancelář. Když se toto podaří, můžete si oddychnout a oslavit to, ale celý proces tím ještě nekončí. Zbývá totiž několik menších úkolů, které je ještě potřeba splnit. I s těmi by vám však měl pomoci makléř, se kterým spolupracujete!
Pojďme se tedy podívat, co je ještě potřeba zařídit po podpisu kupní smlouvy vaší nemovitosti:
Obecně platí, že by vám se vším měl pomoci váš makléř nebo realitní kancelář. Ale raději se před zahájením spolupráce zeptejte, co všechno bude jejich pomoc zahrnovat!
12.2.2021
V obchodě se pohybuji od svých 20 let. Dříve jsem působil jako makléř v předchozí kanceláři Tomáše Šimka. Když mne oslovil s tím, že si koupil franšízu RE/MAX Delux a chce pomoci postavit nejlepší kancelář na Moravě, znělo to jako obrovská výzva a ty já miluji. Takže jsem bez váhání nabídku ihned přijal!
V kanceláři působím v oblasti lidských zdrojů a mentoringu nových makléřů v obchodní praxi. Chci, aby se v naší kanceláři makléři cítili dobře a byli úspěšní. Také je pro mne důležité, aby se v teamu Delux všichni dobře bavili! Moje práce připomíná částečně funkci preceptora = starám se o to, aby všechno hrálo tak, jak má!
Osobně mne nejvíce naplňuje, když vidím, jak se z úplného nováčka za naší pomoci během krátké doby stane úspěšný makléř s řadou spokojených klientů, kteří ho rádi doporučují.
Při svoji práci a v životě vyznávám jedinou filozofii: Musí to být pořádná jízda!