V dnešní koronavirové době většina z nás zažila nebo ještě zažívá práci z domova. Home office se stalo oblíbené slovní spojení. Někomu to vyhovuje více, jinému méně, faktem ale je, že se i v budoucnu musí počítat s tím, že se může situace opakovat a my budeme nuceni z domu pracovat. A nejedná se zdaleka jen o makléře a lidi pracující ve světě realit. V tomto článku se podíváme na několik tipů, co dělat pro to, abychom byli při práci z domova produktivní. Pojďme se na ně podívat:
Home office je pro mnohé oříšek hlavně z hlediska produktivity práce. Dobrou přípravou je možné svou práci zefektivnit. Zamyslete se, co v domácí pracovně zlepšit a jak si práci z domova nastavit. Uvidíte, že najdete rezervy, které se dají celkem lehce odstranit.
2.9.2020
V obchodě se pohybuji od svých 20 let. Dříve jsem působil jako makléř v předchozí kanceláři Tomáše Šimka. Když mne oslovil s tím, že si koupil franšízu RE/MAX Delux a chce pomoci postavit nejlepší kancelář na Moravě, znělo to jako obrovská výzva a ty já miluji. Takže jsem bez váhání nabídku ihned přijal!
V kanceláři působím v oblasti lidských zdrojů a mentoringu nových makléřů v obchodní praxi. Chci, aby se v naší kanceláři makléři cítili dobře a byli úspěšní. Také je pro mne důležité, aby se v teamu Delux všichni dobře bavili! Moje práce připomíná částečně funkci preceptora = starám se o to, aby všechno hrálo tak, jak má!
Osobně mne nejvíce naplňuje, když vidím, jak se z úplného nováčka za naší pomoci během krátké doby stane úspěšný makléř s řadou spokojených klientů, kteří ho rádi doporučují.
Při svoji práci a v životě vyznávám jedinou filozofii: Musí to být pořádná jízda!