Najít kupce pro svou nemovitost může být velmi jednoduché, ale i dost těžké. Obecně platí, že zde záleží na mnoha faktorech, kterým vévodí prodejní cena, stav nemovitosti a lokalita. V tomto článku se však podíváme na další faktor, kterým je inzerce nemovitosti. Můžete mít profesionální fotky, přehledný půdorys, originální popis, videoprohlídku a celkově skvělou prezentaci, ale musíte ji hlavně dostat k těm pravým zájemcům. Čím více lidí ji uvidí, tím větší šance najít kupce.
Ideální je spolupracovat se zkušenou realitní kanceláří, nejlépe se světově známou značkou, která má nejvíce kanálů, kudy vaši nemovitost prezentovat. Když necháte tvorbu inzerátu a samotnou inzerci na profesionální realitní kanceláři, vaše nemovitost bude mít širokou inzerci.
Realitní kancelář dostane vaši nemovitost na všechny významné realitní servery, na vlastní webové stránky a někdy i do tištěné inzerce. Pomocí emailů osloví také svou vlastní databázi potencionálních investorů, a připraví i širší marketingovou podporu v podobě online kampaní. Výsledkem pak je, že není potřeba snižovat prodejní cenu, ale spíše aktivně najít kupce. Realitní kancelář díky této široké inzerci oslové maximum zájemců.
K úspěšné inzerci patří i další metody, které už si dohodnete individuálně. Na vaši nemovitost se může umístit reklamní plachta, můžete si nechat vytvořit pro prodej své nemovitosti vlastní web, prodej nemovitosti se dá jednoduše propagovat přes různé sociální sítě apod.
Kontaktujte svého makléře nebo realitní kancelář a dohodněte se na detailech spolupráce!
11.6.2021
V obchodě se pohybuji od svých 20 let. Dříve jsem působil jako makléř v předchozí kanceláři Tomáše Šimka. Když mne oslovil s tím, že si koupil franšízu RE/MAX Delux a chce pomoci postavit nejlepší kancelář na Moravě, znělo to jako obrovská výzva a ty já miluji. Takže jsem bez váhání nabídku ihned přijal!
V kanceláři působím v oblasti lidských zdrojů a mentoringu nových makléřů v obchodní praxi. Chci, aby se v naší kanceláři makléři cítili dobře a byli úspěšní. Také je pro mne důležité, aby se v teamu Delux všichni dobře bavili! Moje práce připomíná částečně funkci preceptora = starám se o to, aby všechno hrálo tak, jak má!
Osobně mne nejvíce naplňuje, když vidím, jak se z úplného nováčka za naší pomoci během krátké doby stane úspěšný makléř s řadou spokojených klientů, kteří ho rádi doporučují.
Při svoji práci a v životě vyznávám jedinou filozofii: Musí to být pořádná jízda!