Sociální sítě dnes hýbou světem. A byla by škoda je nevyužít i při prodeji nemovitosti. Stačí udělat povedené fotky, video a virtuální prohlídku - přidat zajímavý popis a už můžete mini inzerát šířit po sociálních sítích. V praxi tak lidé velmi často vlastní nemovitosti nabízejí. Pravdou je, že sociální sítě využívají i profesionální realitní kanceláře, které dokážou vytvořit ještě lepší prezentaci včetně videoprohlídek nebo praktických půdorysů.
Ideální je oslovit renomovanou realitní kancelář, která vytvoří perfektní prezentaci a pomůže vám určit optimální prodejní cenu. Moc se nehodí, když se šíří více typů inzerátů na jednu nemovitost, lepší je, když sdílíte jen jednu, případně více verzí jedné prezentace (například dlouhou a zkrácenou). Když je více různých inzerátů, vypadá to nedůvěryhodně.
Krátká prezentace i s fotkami a cenou se dá skvěle šířit přes Facebook, Instagram a další kanály. Přiložený odkaz může vést zase na videoprezentaci na YouTube. A věřte tomu, že právě na sociálních sítích je spousta potencionálních zájemců, kteří by se jinak o vaší prezentaci nedozvěděli.
Základním motivem použití sociálních sítí je samozřejmě zvýšení dosahu inzerce. Technologie jdou kupředu, prezentace nemovitosti tak může být perfektní, zajímavá i vtipná. Ale musí se dostat k lidem. A v tom jsou sociální sítě nedocenitelné. Oslovíte tak mnohem více zájemců. V neposlední řadě tak urychlíte prodej nemovitosti a zaujmete i mladší generaci, která slyší hlavně na atraktivní a moderní formu komunikace. Využijte sílu sociálních sítí, ideálně ve spolupráci s profesionály!
3.11.2020
V obchodě se pohybuji od svých 20 let. Dříve jsem působil jako makléř v předchozí kanceláři Tomáše Šimka. Když mne oslovil s tím, že si koupil franšízu RE/MAX Delux a chce pomoci postavit nejlepší kancelář na Moravě, znělo to jako obrovská výzva a ty já miluji. Takže jsem bez váhání nabídku ihned přijal!
V kanceláři působím v oblasti lidských zdrojů a mentoringu nových makléřů v obchodní praxi. Chci, aby se v naší kanceláři makléři cítili dobře a byli úspěšní. Také je pro mne důležité, aby se v teamu Delux všichni dobře bavili! Moje práce připomíná částečně funkci preceptora = starám se o to, aby všechno hrálo tak, jak má!
Osobně mne nejvíce naplňuje, když vidím, jak se z úplného nováčka za naší pomoci během krátké doby stane úspěšný makléř s řadou spokojených klientů, kteří ho rádi doporučují.
Při svoji práci a v životě vyznávám jedinou filozofii: Musí to být pořádná jízda!