Co znamená spolupráce s realitní kanceláří

Jistě víte, že tou základní úlohou zprostředkovatele je – za podmínek sjednaných zprostředkovatelskou smlouvou – pro zájemce obstarat příležitost uzavřít například kupní nebo nájemní smlouvu. To znamená najít pro zájemce klienta, který má vážný zájem, dejme tomu, o koupi nebo nájem nemovitosti. A právě rychlost realizace je jednou z deviz kvalitní realitní kanceláře. Čas jsou peníze a v případě prodeje nemovitostí to platí dvojnásob. Využitím kvalitního zprostředkovatele prakticky vždy významně dobu realizace zkracujeme. Realitní činnost je však spojena s řadou dalších úkonů, které kvalitní realitní kancelář pro klienta realizuje a zajišťuje. Dobrá realitní kancelář by měla vše umět předem svému klientovi vysvětlit. Tak, aby věděl, co pro něj udělá a zabezpečí, ale také, za co a kolik a komu bude platit. S jakým rozsahem služeb může v rámci sjednané provize počítat. Lze jen doporučit, aby vše bylo sjednáno písemně. Předejde se tak zbytečným nedorozuměním.

Když kupujete byt nebo dům a oslovíte ke spolupráci erudovanou realitní kancelář, víte, že za vás ošetří, aby byly kupované nemovitosti prosté vad faktických i právních. Kvalitní realitní kancelář se za vás vypořádá ve shodě s novým občanským zákoníkem a také s novými katastrálními předpisy – tedy novým katastrálním zákonem (pro přesnost č. 256/2013 Sb.) včetně zcela nových prováděcích předpisů. Nebudete si muset lámat hlavu s tím, že se mění pojetí nemovitosti, se sepisováním smluv a jejich podáním na katastrální úřad. Také správné „nacenění“ nemovitosti určené k prodeji hraje při realizaci významnou roli. Pouhé porovnání s nabídkou nemovitostí v okolí opravdu nestačí. A není pro nemovitost nic horšího, než snižování ceny v průběhu inzerce. Důvěřujte své realitní kanceláři a jejímu ocenění vašeho domu. Stejně tak uvedení nemovitosti do stavu vhodného pro nabízení má samozřejmě pro výslednou realizační cenu význam.

spolupráce s realitní kanceláří

 

Podle čeho by si lidé měli vybírat realitní kancelář?

Je to stejné jako u jakékoli jiné profese. Nejlepší je, pokud na firmu dostanete reference od spokojeného zákazníka, kterého dobře znáte. Hlavně nezaměňujte reference se všudypřítomnými reklamními poutači či plachtami na kdejakém nehlídaném zábradlí. Vždy osobně realitní kancelář navštivte. Zajímejte se o to, jak dlouho je ta která kancelář trhu. Ptejte se, jaký rozsah služeb nabízí. Jakou cenu za ně zaplatíte. Členství v Asociaci realitních kanceláří České republiky je dobrým doporučením, ale nezaměňujte jej se členstvím v jiných spolcích. Pouze ARK ČR má již dnes nastaveny parametry členství tak, aby odpovídaly kritériím v připraveném návrhu zákona o realitním zprostředkování. Patří k nim například povinné pojištění profesní odpovědnosti nebo například prokazování kvalifikace povinnou certifikací apod. Pouze členi ARK ČR jsou propojeni vnitřním systémem spolupráce MLS ARK.

asociace realitních kanceláří

O mně

 

V obchodě se pohybuji od svých 20 let. Dříve jsem působil jako makléř v předchozí kanceláři Tomáše Šimka. Když mne oslovil s tím, že si koupil franšízu RE/MAX Delux a chce pomoci postavit nejlepší kancelář na Moravě, znělo to jako obrovská výzva a ty já miluji. Takže jsem bez váhání nabídku ihned přijal!

 

V kanceláři působím v oblasti lidských zdrojů a mentoringu nových makléřů v obchodní praxi. Chci, aby se v naší kanceláři makléři cítili dobře a byli úspěšní. Také je pro mne důležité, aby se v teamu Delux všichni dobře bavili! Moje práce připomíná částečně funkci preceptora = starám se o to, aby všechno hrálo tak, jak má!

 

Osobně mne nejvíce naplňuje, když vidím, jak se z úplného nováčka za naší pomoci během krátké doby stane úspěšný makléř s řadou spokojených klientů, kteří ho rádi doporučují.

 

Při svoji práci a v životě vyznávám jedinou filozofii: Musí to být pořádná jízda! 

Ivan Přepechal

Ředitel

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.