10_Delux podcast. Vyděláte na prodeji nemovitosti s makléřem❓Jak poznat toho správného pro Vás❓

Rozhovor s Ing. Petrem Kratochvílem, empatickým realitním makléřem, který je v obchodu téměř třicet let a Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Prodávat s realitní kanceláří anebo bez ❓V čem je přidaná hodnota makléře❓ ✅

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Proč prodávat s realitním makléřem❓

✅ Jak poznat skvělého makléře po telefonu❓

✅ A jak poznat ideálního makléře na osobní schůzce❓

✅ Jak by měla vypadat práce makléře v průběhu prodeje❓

✅ Rady a tipy z praxe❗️

✅ Co očekávat od spolupráce s RK❓

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

 

Video verse podcastu

 

Audio verse podcastu

12.4.2022

 

O mně

Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.

 

Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.

 

Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.

 

Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.

 

Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.

 

Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.