🏡 39_Delux podcast 🔴 Makléřem na komerční nemovitosti❓Zajímavosti z praxe❗️Jak se pustit do komerce❓

Rozhovor s 👉 Pavlem Vlčkem, makléřem v komercích již od roku 1995 a 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jak na komerční nemovitosti❗️

 

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Jak se počítá cena za m2 na pronájem❓

✅ Jak se počítá komerce na prodej❓

✅ Jaká jsou specifika komerčních nemovitostí❓

✅ Zajímavosti z praxe❓

✅ Odlišnosti nájemní smlouvy❓

✅ Rekonstrukce a stavební úpravy komerčního prostoru❓

✅ Jaké jsou rozdíly oproti standardní makléřině❓

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verse podcastu

Audio verse podcastu

17.12.2022

O mně

Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.

 

Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.

 

Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.

 

Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.

 

Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.

 

Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.