🏡 51_Delux podcast 🔴 Typologie osobnosti klientů❗️Jak správně komunikovat se zákazníky obchodníků❓🫤

Rozhovor s 👉 Martinem Hladečkem, regionálním managerem sítě remax a 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Typologie osobnosti klientů❗️

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓
✅ Proč je důležité znát typologii osobnosti❓
✅ Jaké jsou typy klientů v praxi❓
✅ Cholerik, sangvinik, flegmatik, melancholik❓
✅ Jak správně identifikovat zákazníka❓
✅ Jak komunikovat se specifickým klientem❓
✅ Jednoduchá metoda identifikace❓
✅ Příběhy z praxe s různými typy osobností❗️

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verse podcastu

Audio verse podcastu

10.5.2023

O mně

Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.

 

Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.

 

Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.

 

Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.

 

Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.

 

Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.