🏡 60_Delux podcast 🔴 Jak se dělá marketing pro celorepublikovou realitní síť❓Tipy pro real. makléře

Rozhovor s 👉 Tomášem Hvězdou, marketingovým ředitelem RE/MAX ČR a SK A 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jak na funkční realitní marketing

😞 Omlouváme se za sníženou kvalitu zvuku, vypadly microfony a museli jsme komprimovat přes audio AI 😞

Co se dozvíte v našem rozhovoru

Jaké jsou 4 základní principy realitního marketingu
V čem je marketing pro makléře jiný
Co je v marketingu nejdůležitější
Na jaké se zaměřit kanály
Jak se dělá marketing pro celou republiku
Co funguje a co nefunguje
Tipy a rady pro realitní makléře❗️

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verze

Audio verze

29.11.2023

O mně

Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.

 

Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.

 

Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.

 

Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.

 

Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.

 

Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.