🏡 63_Delux podcast 🔴 Přechod realitních makléřů do Deluxu z jiné RK❓ Výsledky spolupráce po roce❓💹

Rozhovor s 👉 Veronikou Bartošovou a Petrem Bartošem, realitními makléři, kteří přešli z konkurenční realitní kanceláře A 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Výsledky spolupráce makléřů po roce ❗️

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

Jaké jsou reálné výsledky makléřů
Jak probíhal přechod z jiné RK
Co se vylepšilo a proč
Jak funguje vzdělávání v Deluxu
Jakým způsobem makléři pracují s IT
Proč jsou makléři úspěšní
Know-how a rady pro ostatní makléře❗️

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verze podcastu

Audio verze podcastu

22.12.2023

O mně

Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.

 

Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.

 

Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.

 

Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.

 

Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.

 

Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.