🏡70_Delux podcast 🔴 Jak se stát skutečně úspěšným realitním makléřem❓ Na co si dát na začátku pozor❓

Rozhovor s 👉 Ivanem Přepechalem, ředitelem kanceláře a 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jak se stát úspěšným realitním makléřem❓😊

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

Jaké aktivity byste měli plnit
Kolik byste měli investovat do marketingu
Jak moc je důležitý mentor
Kdy úspěšným nebudete
Jak si správně vybrat realitní kancelář kde začít
Kdy vyděláte první peníze
Jaké prvotní znaky o vás vypovídají že budete úspěšný
Kolik hodin denně budete ze začátku pracovat

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verze podcastu

Audio verze podcastu

 

O mně

Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.

 

Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.

 

Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.

 

Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.

 

Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.

 

Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.