🏡73_Delux podcast 🔴 Co se děje na trhu s nemovitostmi❓ A jak si aktuálně stojí REMAX vs. konkurence❓

Rozhovor s 👉 Janem Hrubým, CEO sítě RE/MAX a 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jak si stojí trh s nemovitostmi v ČR a jaká je aktuální síla REMAXU❓💪

Co se dozvíte v našem rozhovoru

Jak vypadá trh s nemovitostmi v ČR
Jaké jsou aktuální obraty RE/MAXu
Jak si aktuálně stojí kancelář Delux
Porovnání RE/MAX vs. konkurence
Aktuální data a čísla z trhu
Čím se R/M zásadně liší od konkurence
Co se v R/M daří a co naopak ne
Jaké jsou plány do budoucna REMAX ČR

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Vide verze podcastu

Audio verze podcastu

10.8.2024

O mně

Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.

 

Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.

 

Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.

 

Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.

 

Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.

 

Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.