🏡77_Delux podcast 🔴 Nastartování realitní kariéry v produktivním věku 💪 Od prodejce BMW k realitám 😎

Rozhovor s 👉 Pavlem Seidlem, realitním makléřem ✅ A 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux na téma = Transformace prodejce BMW na realitního makléře❗️

Co se dozvíte v našem rozhovoru

✅ Proč podnikat v realitách❓

✅ Jak dlouho trvá, než se makléři začne dařit❓

✅ Jaké jsou překážky pro nováčky❓

✅ Vyplatí se makléři prodávat developerské projekty❓

✅ Co by měli všichni nováčci vědět❓

✅ Jak se bránit vyhoření❓

✅ A proč je prostě podnikání v realitách skvělé❓❗️

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Videoverze podcastu

Audioverze podcastu

13.11.2024

O mně

Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.

 

Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.

 

Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.

 

Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.

 

Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.

 

Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.