🏡78_Delux podcast 🔴 Nastartování realitní kariéry ve 23. letech🚀 Jak se připravit na toto podnikání❓

Rozhovor s 👉 Radkem Malhockým, mladým a úspěšným realitním makléřem ✅ A 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux na téma = Mlaďoši v realitách, jak na to❓❗️

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓


✅ Jak je náročné prorazit jako mladý člověk v realitách❓
✅ Na co si dát ze začátku pozor❓
✅ Jak je start kariéry finančně náročný❓
✅ Kdy je reálné být finančně stabilní❓
✅ A co referenční business❓
✅ Jaké jsou rady pro nováčky❓
✅ Co je na tomto podnikání dobré a co naopak ne❓

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verze podcastu

Audio verze podcastu

19.11.2024

O mně

Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.

 

Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.

 

Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.

 

Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.

 

Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.

 

Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.