🏡80_Delux podcast 🔴 Reference jako základní marketingový pilíř úspěšného businessu v realitách 🙏 ❤️

Rozhovor s 👉 Mgr. Petrem Hladkým, realitním makléřem Deluxákem ✅ A 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux na téma = Jak jsou důležité reference v podnikání❓

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Na jakých portálech jsou důležité reference❓
✅ Jsou důležité reference na stránkách RK❓
✅ Jak řešit reklamace❓
✅ Po jaké době se vracejí zákazníci❓
✅ Trnitá cesta realitního makléře❓
✅ Proč je reference nejdůležitější odměna makléře❓
✅ Jak s referencemi pracovat❓

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verze podcastu

Audio verze podcastu

3.12.2024

O mně

Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1994. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.

 

Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.

 

Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.

 

Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.

 

Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.

 

Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.