🏡 86_Delux podcast 🔴 Nejlepší realitní makléř v Brně a na Moravě z Deluxu 🔥 Jak podniká v realitách❓

Rozhovor s 👉 Petrem Bartošem a Veronikou Bartošovou, nejlepšími realitními makléři kanceláře❗️ A 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = Nejlepší realitní makléř v Brně a okolí ✅

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

  • ✅ Jaký měl Petr obrat za rok 2024❓
  • ✅ Jak dlouho dělá Petr v realitách❓
  • ✅ A jak dlouho je Petr v REMAXU❓
  • ✅ Co přináší za výhody REMAX a Delux❓
  • ✅ Jaký dělat realitní marketing❓
  • ✅ Jaké jsou klíče k úspěchu❓
  • ✅ Kolik měl Petr prodejů a pronájmů za rok 2024❓
  • ✅ Rady pro začínající makléře❗️

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verze podcastu

Audio verze podcastu

O mně

Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1994. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.

 

Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.

 

Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.

 

Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.

 

Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.

 

Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.