Mobilní telefony nás v posledním desetiletí dost ovládly. Těžko si dnes představit život bez telefonu, spíše už bez chytrého telefonu. Už dávno nejde jen o volání a SMS zprávy, chytré telefony dnes nahrazují laptopy a počítače. A to se projevuje i ve světě realit. Bydlení se dnes běžně řeší přes telefon, lidé hledají bydlení po cestě do práce, komunikují s realitními makléři přes telefon, ať už voláním nebo emailem.
Když jste makléř, pak nutně potřebujete mít svůj web optimalizovaný pro mobilní telefony, aby se ve vaší nabídce nemovitostí dalo jednoduše a přehledně listovat právě na mobilech. To je dnes automatické, ale přesto s tím má pořád spousta lidí v oboru problémy, čímž dost padá jejich kredit jako profesionála. Nemluvě o tom, že přijdou o řadu potencionálních klientů i kupujících.
Vraťme se ještě k tomu, proč lidé mobily při hledání nemovitostí využívají. Kromě toho, že využívají efektivně svůj čas, je hlavní motivací rychlá reakce. V poslední době poptávka po nemovitostech výrazně přesahuje nabídku, proto je právě rychlá reakce na nové inzeráty polovinou úspěchu. Je potřeba reagovat rychle, abyste se k vybrané nemovitosti dostali co nejdříve.
Využívání mobilů k hledání bydlení je fenomén, za poslední dva roky se komunikace přes mobily místo počítačů zdvojnásobila. A nejspíše to bude pokračovat, proto je dobré se na to jako makléř připravit, být dostupný na telefonu, rychle reagovat na emaily a mít svůj web optimalizovaný pro mobilní telefony. Jedině takto se dá jít úspěšně s dobou.
29.8.2021
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.