Víte o tom, že v České republice žije v panelácích téměř 30 % obyvatel? A věřte tomu, že většina z nich je se svým bydlením spokojená. Někteří samozřejmě plánují stavbu vlastního domu, ale nejvíce lidí je v panelácích opravdu spokojených. Nemusejí se starat o rodinný dům a zahradu, mají doma teplo, děti si mohou chodit hrát s kamarády ven, není to daleko do přírody, do školy ani na kroužky.
Paneláky do velkých měst jednoduše patří, jinak by zde byla situace s bydlením ještě mnohem horší. V devadesátých letech se odhadovalo, že se ze sídlišť stanou prakticky ghetta, kde nebude chtít nikdo slušný ze střední třídy bydlet. To se však nestalo. Paneláky jsou revitalizovány a dnes lákají mladé rodiny s dětmi i lidi s vyššími příjmy. Nabízejí totiž spoustu příjemných výhod.
Na sídlištích je překvapivě někdy klidněji než v rušném centru města, a hlavně je zde vše při ruce - školy, kroužky, obchody, knihovny, dětská hřiště, kina i spojení do centra města. Bývá zde i spousta zeleně, je to obvykle na okraji města, takže nedaleko do přírody, a v neposlední řadě tady bydlí také hodně dětí, takže není problém si pro vaše ratolesti najít kamarády a chodit s nimi ven.
Kromě jiného jsou byty v panelácích logicky výrazně levnější než rodinné domy, což je pro mladé lidi i rodiny extrémně důležité. Byt v paneláku je hlavně pro lidi, kteří pocházejí z velkého města, ideální. Je to výhodné, praktické a cenově přijatelné řešení nejen v Praze a Brně, ale i v jiných městech.
3.2.2021
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.