Když chceme prodávat byt nebo i rodinný dům, je jasné, že je potřeba jej důkladně uklidit. V praxi se však až překvapivě často stává, že byty moc uklizené nejsou. Když si pak potencionální zájemce během prohlídky všímá drobků, pavučin, prachu nebo jiných nečistot, není to dobrý start. Zájemce si pak může myslet, že budou zanedbané i jiné části bytu, a vůbec ho to může od nákupu odradit.
Je jasné, že když v bytě stále bydlíme, navíc máme děti, pak není dost dobře možné mít byt pořád uklizený jako ze škatulky. Pro některé prostě úklid není priorita. Obecně však platí, že při prodeji nemovitosti by úklid prioritou být měl. Pečlivě neuklidit je zbytečná a jednoduchá chyba. Perfektní úklid vám totiž s prodejem dost pomůže.
Když už v bytě nebydlíte a jen jej pronajímáte, pak si můžete na úklid pozvat profesionální úklidovou firmu, která byt perfektně uklidí do posledního detailu. Další variantou je pozvat si na pomoc kamarádky, rodinu nebo kohokoliv, kdo vám s úklidem pomůže. Důležité je uklidit podlahu, umýt okna, utřít veškerý prach, otřít nábytek, umýt koupelnu a WC apod. Ať je byt nablýskaný a připravený k prodeji.
K úklidu patří také profesionální příprava nemovitosti k prodeji, tzv. homestaging. Můžete si zaplatit homestaging, kdy vám profesionální firma pomůže co nejlépe připravit byt tak, aby se v něm potencionální kupci dobře cítili. Jde o uspořádání nábytku, doplňky, a celkově o to, ať vypadá byt elegantně, a kupující si lehce představí, že v bytě spokojeně žije. Dlouhodobé statistiky realitních kanceláří ukazují, že majitelé, kteří home staging využili, získali až o 15 % vyšší kupní cenu, což rozhodně není málo.
10.4.2021
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.