Majetek a obzvláště nemovitosti se dědí z generace na generaci. Češi jsou typičtí tím, že nemovitosti moc rádi neprodávají, raději je ještě rozšiřují, aby svým dětem předali co největší majetek. Je to logické a přirozené. Obzvláště na vesnicích a na venkově obecně si lidé svou půdu drží, a když nemusí, tak ji neprodávají…
Čtyřicet let komunismu, kdy lidé nevlastnili skoro nic, se podepsalo na smýšlení lidí. Komunistická éra je jedním z důvodů, proč Češi tak lpí na majetku. Dnešní mladá ganerace, která toto nepříjemné období nezažila, však začíná uvažovat jinak a se svými nemovitostmi obchoduje rozhodně více. Někdy je prostě potřeba nemovitost prodat, aby člověk mohl pořídit nové bydlení, rozjet podnikání, nebo jinak investovat. A právě mladí lidé se toho už tolik nebojí.
Po celé západní Evropě je celkem běžné, že lidé bydlí v podnájmu. Není to bráno jako něco podřadného nebo dočasného. Lidé v Rakousku, Německu i jinde bydlí v pronájmech klidně celý život. V Česku naopak toužíme po vlastním bydlení. Když někdo bydlí v pronájmu, myslí na to, aby si něco svého pořídil. Může za to nejen česká povaha, ale také právě dlouhá léta komunistického režimu.
Při prodeji i nákupu nemovitosti se rozhodně vyplatí spolupracovat s realitní kanceláří. Budete tak mít na své straně zkušené odborníky, o které se můžete opřít, kteří toho spoustu vyřídí místo vás, poradí vám, a pomohou celou transakci dovézt do úspěšného konce!
26.12.2020
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.