Když prodáváte nemovitost s realitní kanceláří v zádech, mělo by to fungovat tak, že jste jeden tým. Nejlépe spolupracovat jen s jednou realitkou, která dá do prodeje vaší nemovitosti všechno. Společně určíte prodejní cenu i strategii, realitní kancelář vám pomůže připravit nemovitost k prodeji, vytvoří profesionální prezentaci a začne hledat kupce.
Když během tohoto období najdete kupce sami, tím lépe. Realitní kancelář pokračuje ve svých službách a celou transakci vám pomůže dotáhnout do konce. Dostanete všechny služby, na kterých jste se dohodli a ve výsledku můžete být maximálně spokojeni, máte přeci kupce, a dokonce velmi rychle!
Situace, kdy si najdete kupce sami, by měla být zahrnuta i ve zprostředkovatelské smlouvě. Obvykle se ve smlouvě uvádí, že když si prodávající najde kupce sám, odměna realitní kanceláře se snižuje o určitá procenta. Běžně se jedná o 20 % slevu z ceny, kterou realitní kanceláři platíte. Je to logické, realitní kancelář pracuje na prodeji na plné obrátky a tím, že jste našli kupce sami, jste jim samozřejmě práci ulehčili a celý prodej zrychlili.
Vždy samozřejmě záleží na tom, s jakou realitní kanceláří spolupracujete, ale tuto možnost, že si sami najdete kupce, je určitě dobré na úvodní schůzce s realitním makléřem probrat, aby pak nevznikaly zbytečné spory. Jste přece jen na stejné lodi a máte společný cíl!
2.11.2021
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.