Loftové byty dříve vznikaly z bývalých průmyslových budov. Mají vysoké stropy a je zde typické i to, že mají schody a patro. Toto patro je však otevřené, to znamená, že v patře vidíte i přízemí a nemáte v něm tak příliš soukromí. Loftové byty jsou dost specifické, vypadají moderně a nabízejí právě otevřený prostor a změnu oproti klasickým bytům.
U loftových bytů bývá podobná dispozice, dole je kuchyň a obývací pokoj, nahoře pak otevřená místnost s postelí. Typický je originální design. Loftové byty často slouží jako ateliéry, galerie nebo studia. Přitahují hlavně mladé a kreativní lidí.
Hlavně ve velkých městech, v Praze a Brně, developeři o loftových bytech stále častěji uvažují. Zkušenosti developerů, kteří loftové byty nabízí, jsou totiž velmi dobré, právě loftové byty se prodávají velice dobře a hodně rychle. Je to celkem pochopitelné, jsou originální a není jich mnoho. Loftové byty vytvářejí také některá města, aby oživily původní historické a nevyužívané průmyslové budovy.
Loftové byty mají opravdu velmi osobitý styl. Kromě výšky stropů jsou zde typické prosklené fasády, což znamená hodně světla. Loftové byty jsou tak velmi světlé a jedná se o jeden velký otevřený prostor. Původní lofty vznikaly v průmyslových budovách, proto se loftové byty i dnes snaží tvářit podobně. To znamená, že jsou oblíbené přiznané konstrukce i použité materiály - beton, neomítnuté cihly, sklo i kovové konstrukce. To vše dotváří atmosféru loftu.
Dříve byly loftové byty spíše z nouze ctnost, ale dnes se dá hovořit spíše o luxusním bydlení.
11.4.2021
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.