Pronajímáte nemovitost a potřebujete občas najít nové nájemníky? Virtuální prohlídky nemovitostí jsou v posledních letech hitem, který využívají prakticky všechny úspěšné realitní kanceláře. Obzvláště v období koronaviru se navíc virtuální prohlídky hodí i kvůli tomu, aby se lidé zbytečně nescházeli. Když chcete prodat nebo pronajmout nemovitost, pak vám s tím právě profesionální virtuální prohlídka může výrazně pomoci.
Virtuální prohlídka v praxi nahrazuje osobní návštěvu domu nebo bytu. Funguje to tak, že se zájemci na nemovitost podívají, virtuálně si ji projdou, přečtou si detaily a další informace k nemovitosti a jednoduše se mohou rozhodnout, jestli je daná nemovitost zaujala. Při koupi nemovitosti budou zájemci nakonec chtít vidět nemovitost osobně, ale u pronájmů můžete opravdu najít vhodné nájemníky i bez jediné osobní návštěvy nemovitosti.
Virtuální prohlídky tak šetří hlavně čas oběma stranám, pomohou filtrovat opravdové zájemce od těch, kteří o nemovitost zase až takový zájem nemají. Do užšího finále se tak dostane jen pár zájemců, ze kterých si pak majitel může jednoduše vybrat. To platí pro prodej i pouhý pronájem nemovitosti.
Kvalitní virtuální prohlídku vám nevytvoří každý makléř na potkání, ale větší realitky (jako RE/MAX Delux v Brně) tvoří virtuální prohlídky běžně. Když se chystáte s některou realitní kanceláři spolupracovat, ať už s prodejem nebo pronájmem nemovitosti, na virtuální prohlídky se určitě zeptejte. V dnešní době je to jeden z nejmocnějších nástrojů, jak elegantně a účinně zájemce oslovit a nalákat právě na vaši nemovitost!
21.5.2021
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.