Tak jako je běžné mít svého zubaře nebo automechanika, vyplatí se mít i svého makléře. Dlouhodobá spolupráce s makléřem se totiž může hodit. A i když neprodáváte nebo nekupujete nemovitosti každý rok, někdy potřebujete radu, nebo prodej, nákup či pronájem řeší někdo z vaší rodiny. A tady se hodí spolehlivý makléř, který vám poradí a pomůže. Nemusíte tak hledat někoho nového a neznámého.
Dlouhodobá spolupráce s makléřem nebo jednou realitní kanceláří je třeba v USA nebo v západních evropských zemích úplně běžná. Takový rodinný makléř může být prakticky i rodinný přítel, nebo na něj alespoň máte uložené telefonní číslo, a víte, že mu můžete kdykoliv zavolat s jakýmkoliv dotazem ohledně realit. Takovému osobnímu makléři pak platíte samozřejmě jen v případě, že realizujete nějakou realitní transakci, poradenství byste měli mít zdarma.
Když vybíráte realitní kancelář nebo svého makléře, určitě se vyplatí sázet na zkušenost, v případě realitních kanceláří pak i na známou světovou značku, která má velkou podporu ve všech oblastech spojených s prodejem nemovitostí. Známá značka je zárukou nejen absolutní spolehlivosti, ale také toho, že budete mít profesionální služby - od perfektní prezentace, přes oslovení velkého množství potencionálních kupců, až po bezpečné dokončení transakce.
Když tedy spolupracujete s makléřem či realitkou a jste spokojeni, pak je nejlepší se na konci rozloučit s tím, že se ozvete, kdykoliv budete něco v realitách potřebovat.
13.8.2021
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.