Mít dobrý stavební pozemek je to nejdůležitější. Lokalita je totiž daná, tu nezměníte. Dům můžete rekonstruovat, nebo si postavit zbrusu nový, ale pozemek zůstává. Když je pozemek malý, nezvětšíte ho, když je u cesty, ve svahu nebo má jinou vadu, těžko to budete měnit. I proto je výběr stavebního pozemku snad to nejdůležitější! A faktem je, že opravdu dobrých stavebních pozemků je nedostatek, což šponuje jejich ceny.
Například ve velkých městech často není moc kde stavět. A když už se tam stavět dá, vše zdržuje zdlouhavá byrokracie. V některých městech se zase čeká na schválení nového územního plánu (například v Brně), který by umožnil stavět i v dalších místech. Jednoduše ve městech je s pozemky mnohem větší problém než na venkově.
Město je jedna věc, ale je jasný rozdíl třeba mezi Prahou a Ostravou. Stejné je to i na vesnicích. Některé lokality jsou jasně atraktivnější než jiné. To také vytváří obrovské rozdíly v cenách stavebních pozemků. Cena logicky odráží nejen velikost a kvalitu pozemku, ale v neposlední řadě také atraktivitu dané lokality. Například ceny stavebních pozemků v některých částech velkých měst jsou astronomické. Naopak ceny stavebních pozemků někde v zapadlých vesnicích jsou oproti tomu až směšně nízké.
Když nemusíte bydlet ve velkém městě, vyplatí se poohlédnout po stavebním pozemku naopak co nejdále od města. Nejlevnější a zároveň skvělé pozemky můžete najít třeba na Vysočině, daleko od měst, v místech, kam se běžně lidé z Prahy nebo Brna nestěhují. Sice je to úplně jiný životní styl, ale má také své kouzlo. Život na vesnici je dnes oblíbenější než dříve i díky možnosti práce z domu, která je stále rozšířenější.
27.8.2020
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.