Doporučitelská provize - odměna za doporučení klienta

Tak jako v některých jiných oborech, tak i v realitách funguje systém odměn za doporučení klienta. Vždy záleží na konkrétním makléři nebo realitní kanceláři, ale obvykle to funguje tak, že když někdo doporučí makléři klienta, který chce například prodat dům, a ten se s makléřem dohodne a dům se prodá, pak ten, kdo klienta doporučil, dostane určitou odměnu. Nejčastěji je to určité procento z provize makléře, třeba 10 %.

Taková doporučitelská provize je výhodná pro všechny tři strany. Samotný klient dostane kvalitní služby od osvědčené realitní kanceláře, člověk, který ho doporučil si vydělá slušné peníze, a spokojená je na konec i realitka, která získala nového klienta. Do budoucna pak mají lidé motivaci realitní kancelář doporučovat, a spokojený klient se na ni v případě potřeby zase obrátí.

Doporučuje se jen spolehlivá realitka

Když někdo doporučuje realitní kancelář za doporučitelskou provizi, pak by měl být přesvědčen o tom, že realitka je spolehlivá a nabízí profesionální služby. Je nesmysl doporučovat přátelům, rodině a známým někoho, kdo nenabízí kvalitní služby. I proto si dobře rozmyslete, koho doporučujete. Navíc se vyplatí domluvit se s realitní kanceláří na provizi předem, ideálně s výhledem do budoucna, tedy že ji budete doporučovat dlouhodobě. Pro vás je to přivýdělek v řádech tisíců korun, pro realitku zase zdroj klientů.

Tipařina, jak se doporučování klientů za provizi také říká, je běžná věc. Jen je potřeba předem určit její rámec a podmínky. Základní podmínka je jasná - určená provize se vyplatí jen v případě, že doporučený klient využije služeb vybrané realitní kanceláře. Provize se pak vyplácí po skončení obchodního případu.

1.6.2021

O mně

Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.

 

Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.

 

Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.

 

Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.

 

Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.

 

Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.