Když máte rodinný dům se zahradou, a zahrada je na příjemném místě, a ne hned u rušné cesty, tak určitě uvažujete o pořízení venkovního posezení. Pravdou je, že lidé kupují nemovitosti velmi často právě kvůli zahradě a možnosti trávit čas venku. Když už zahradu máte, pak je šikovná pergola skoro nutností. Můžete tam pořádat oslavy, odpočívat s kávou a knihou, nebo jen sedět a pozorovat ptáky.
V praxi si lidé stavějí pergoly buď samostatně stojící, někde dále od domu v klidné části zahrady, nebo pak pergoly přilepené k domu nad terasou. Obě varianty mají své pro a proti, záleží na vás, co vám lépe vyhovuje, a jak vlastně vaše zahrada vypadá. Každopádně je dnes nejpoužívanější ke stavbě pergoly hliníková konstrukce, případně dřevo, které však potřebuje pravidelnou údržbu a jeho životnost je kratší.
Když máte pergolu přímo u domu, můžete ji spojit s domem a nechat si ji zasklít. Když vyřešíte i vytápění, můžete tak získat obytný prostor navíc. A to i na nepříliš povedené dny, kdy fouká vítr, prší, nebo je velká zima. A věřte, že je velmi příjemné, sedět v zasklené pergole s horkým čajem, a dívat se do zahrady, když zrovna prší.
Hliníkové pergoly mohou mít různé střechy - polykarbonátovou, prosklenou, případně i posuvnou, nebo plnou s otočnými lamelami. V případě polykarbonátové či prosklené střechy se hodí nějak vyřešit zastínění. Na střechu je možné dát markýzu, boční stínění se obvykle řeší screen roletami nebo žaluziemi. Nejlepší je však zastínění přírodní, tedy vzrostlými stromy, nebo popínavými rostlinami.
Když máte na zahradě šikovnou pergolu, bude se vám nemovitost případně i mnohem lépe prodávat, pergola určitě o něco zvýší její prodejní cenu.
13.2.2021
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.