Informativní schůzka s makléřem vám může vydělat statisíce

Je jasné, že makléři a realitní kanceláře budou lidem vždy radit, aby své nemovitosti neprodávali svépomocí. Z mnoha důvodů. V praxi tuto chybu dokládá spousta příkladů. Samozřejmě to neplatí vždy, ale ve velké většině případů se opravdu vyplatí s realitní kanceláří spolupracovat. V tomto článku se podíváme, proč si určitě zajděte alespoň na první nezávaznou schůzku s makléřem.

Na schůzce zjistíte tržní cenu i návrh postupu

Když půjdete na první nezávaznou schůzku s realitním makléřem, který pracuje pro známou realitní kancelář, téměř jistě se na ní dozvíte alespoň zhruba reálnou tržní cenu nemovitosti. K tomu se dozvíte i postup, jakým by makléř při prodeji postupoval.

Když na takovou schůzku nepůjdete, může se vám stát jeden z mnoha případů, které z praxe realitní makléři znají.

  • Celkem často se stává, že majitel přijde na první schůzku, a tam se dohodne, že makléř nemovitost nacení. Na další schůzce po prohlídce nemovitosti pak makléř přijde s cenou, která je třeba i o 300 000 Kč vyšší, než jakou si představoval majitel. Kdyby prodával sám, o těchto 300 000 Kč by přišel.
  • Dalším příkladem, se kterým se každý makléř určitě setkal, je ten, že známý koupí nějakou nemovitost za pěknou cenu a pochlubí se makléři. Když si ji makléř prohlédne, zjistí, že opravdu nakoupil dobře, třeba i 500 000 Kč pod tržní cenou. To ale znamená, že někdo zbytečně o půl milionu přišel nejspíše díky tomu, že prodával nemovitost bez pomoci makléře.

Takové a podobné příklady jsou v praxi celkem běžné. I proto apelujeme na lidi, aby v případě obchodování s nemovitostmi zašli ke zkušenému makléři alespoň na nezávaznou informativní schůzku, aby se zbytečně neokrádali o statisíce!

2.3.2021

O mně

Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.

 

Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.

 

Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.

 

Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.

 

Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.

 

Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.