V dnešní koronavirové době většina z nás zažila nebo ještě zažívá práci z domova. Home office se stalo oblíbené slovní spojení. Někomu to vyhovuje více, jinému méně, faktem ale je, že se i v budoucnu musí počítat s tím, že se může situace opakovat a my budeme nuceni z domu pracovat. A nejedná se zdaleka jen o makléře a lidi pracující ve světě realit. V tomto článku se podíváme na několik tipů, co dělat pro to, abychom byli při práci z domova produktivní. Pojďme se na ně podívat:
Home office je pro mnohé oříšek hlavně z hlediska produktivity práce. Dobrou přípravou je možné svou práci zefektivnit. Zamyslete se, co v domácí pracovně zlepšit a jak si práci z domova nastavit. Uvidíte, že najdete rezervy, které se dají celkem lehce odstranit.
2.9.2020
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.