Pro tři čtvrtiny lidí je důležité vybavení domácnosti. Nejvíce si lidé přejí bydlet v domě, který by měl vlastní zahradu, terasu, bazén a dostatek pokojů.
Nejvíce lidí snících o bydlení ve vlastním rodinném domě, a to 56 procent, si přeje, aby mělo každé dítě vlastní pokoj. Z lidí, již si přejí žít v bytě, chce vlastní pokoj pro každé dítě dokonce 62,5% obyvatel.
Mezi nejžádanější vybavení domu i bytu patří terasa či balkon. Terasa je důležitá pro 48 % lidí snících o rodinném domě, ale mnohem více projevují toto přání lidé snící o bydlení v bytě. Terasu či balkon si přeje 57,3 % lidí.
Lidé snící o bydlení v rodinném domě si v hojném počtu přejí také bazén, a to 43 %. Z lidí, kteří chtějí bydlet v bytě, si bazén přeje jen 15,6 % lidí. Místo bazénu si většina lidí snících o vlastním bytě přeje vanu či sprchový kout, a to hned 55,2 %.
Kromě vybavení domácnosti je pro lidi důležitá také dostupnost přírody v místě bydliště. Právě dostupnost přírody uvádí nejvíce lidí jako hlavní prioritu mimo vybavení. Blízkost přírody je důležitá pro 52 % lidí snících o rodinném domě a 44 procent obyvatel, kteří chtějí žít v bytě.
Domov a jeho okolí by mělo být také místem pro relax a psychický odpočinek. Myslí si to 45 % lidí, kteří si přejí žít v rodinném domě, a 36 % lidí snících o vlastním bytě.
Na třetím místě v pomyslném žebříčku přání se liší představy lidí snících o domě a o bytě. Zatímco pro 35 % obyvatel rodinných domů je důležité, aby byl domov místem pro setkávání s rodinou a přáteli, lidé snící o bydlení v bytě uvádějí toto přání jen ve 25 % případů. Pro ně je na třetím místě dostupnost pracoviště bez dojíždění, což je důležité pro 34 % lidí. Proti tomu lidé snící o rodinném domě počítají s dojížděním, neboť dostupnost pracoviště bez dojíždění je důležitá jen pro 22 % lidí.
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.