Prodej každé nemovitosti ovlivňuje spousta faktorů. Mezi ty základní patří stav nemovitosti, přesná lokalita, typ nemovitosti, prodejní cena a i to, jak je nemovitost na prodej připravena. Když rozdělíme nemovitosti na byty a rodinné domy, pak mluví statistiky jasně. V Brně a blízkém okolí se průměrná doba prodeje pohybuje u bytů kolem 2 až 4 měsíců, u rodinných domů pak kolem 7 měsíců. Když se jedná o atraktivní nabídku, může to být samozřejmě mnohem rychlejší. A naopak když někdo prodává za přemrštěnou cenu, nemusí najít kupce vůbec. Jedná se o čas, do kdy dostane prodávající peníze na účet od spuštění inzerce.
Statistiky i praxe jasně ukazují, že když prodáváte s realitní kanceláří nebo makléřem v zádech, celý proces prodeje je rychlejší. Obecně platí, že máte lepší prezentaci nemovitosti, ta se dostane přes profesionální inzerci k více zájemcům, makléř vám pomůže k nastavení optimální prodejní ceny, pomůže s přípravou nemovitosti k prodeji a celkově vás bezpečně provede celým prodejem nemovitosti.
Když opravdu potřebujete peníze co nejdříve, můžete to zkusit zase s realitkou. Když se jí bude vaše nemovitost (a prodejní cena) zamlouvat, může vám nabídnout přímý výkup, což je okamžitý nákup nemovitosti. Realitní kancelář od vás nemovitost odkoupí, a až pak si ji připraví, vytvoří prezentaci a začne ji sama prodávat s tím, že věří, že ji prodá ještě výhodněji. Vy máte své peníze hned a realitka na tom také vydělá. Spokojené jsou obě strany.
Statistiky sice hovoří u bytů o 2 až 4 měsících, ale v poslední době se vše ještě zrychluje. Investoři mají zájem především o byty, které jdou v Brně na dračku. U rodinných domů zase takový posun není, ale je celkem jisté, že svého kupce s pomocí šikovné realitky najdete.
3.5.2021
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.