Když prodáváte nemovitost, určitě jste rádi za každého zájemce. Můžete si tak vybrat, komu svou nemovitost prodáte. Obecně platí, že když je více zájemců, nemusíte jednat o slevě, dokonce můžete nakonec dostat i více, než o kolik jste si řekli. Základem úspěchu je spolupracovat s šikovným makléřem nebo zkušenou realitní kanceláří. Když si například vyberete ke spolupráci REMAX Delux, uvidíte, že makléři dělají opravdu vše pro to, abyste nepřišli o jediného zájemce o vaši nemovitost.
Makléř nemá stanovenu pracovní dobu. Měl by být časově flexibilní a vycházet svým klientům (a tím pádem i zájemcům o jejich nemovitosti) maximálně vstříc. Když někdo potřebuje na prohlídku o víkendu, pozdě večer nebo brzy ráno, není to problém. Makléř by se měl vždy domluvit tak, aby to zájemcům a klientovi vyhovovalo.
Když to jen trochu jde, makléř by měl vyřídit veškeré papírování a byrokracii za své klienty. Makléři se na realitním trhu vyznají, zařídí vše potřebné pro převod nemovitosti, mají kolem sebe další schopné odborníky. Zařídí tvorbu profesionální prezentace nemovitosti, seženou zájemce, připraví odhad ceny nemovitosti, zajistí homestaging, vyberou prodejní strategii, absolvují prohlídky, zařídí PENB (průkaz energetické náročnosti budovy) a hlavně dotáhnou prodej nemovitosti do konce. Bezpečně, rychle a výhodně pro své klienty.
Hlavní je věnovat se prodeji nemovitosti naplno. K tomu je nejlepší sepsat výhradní zprostředkovatelskou smlouvu (exkluzivní), aby byl makléř správně motivován a cítil důvěru. Nakonec je to nejvýhodnější pro obě strany!
23.4.2021
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.