Když prodáváte byt, dům nebo kancelář, je důležité tuto nemovitost připravit co nejlépe k prodeji. Využít profesionální homestaging, perfektně uklidit a udělat vše pro to, aby nemovitost vypadala skvěle na fotkách i při prohlídkách. Když prodáváte prázdnou nemovitost bez nábytku, pak se vyplatí investovat do jeho dočasného vybavení.
Dočasné vybavení, respektive zapůjčení nábytku nabízejí některé realitní kanceláře nebo firmy, které se specializují na homestaging, což je profesionální příprava nemovitosti k prodeji. Nemusíte kupovat vlastní nábytek, vybírat ho, stylizovat. Jednoduše vám nábytek přivezou a nemovitost naaranžují tak, že bude k nepoznání.
Hlavní výhoda je v tom, že budete mít krásné fotky, zájemci o koupi si lépe představí, jak by nemovitost mohla vypadat a do bytu nebo domu se mohou lehce zamilovat. Což znamená, že nebudou tolik hledět na cenu, takže můžete nemovitost prodat o něco dráž. Investice do homestagingu respektive do spolupráce s realitní kanceláří se vám tak jednoznačně vyplatí.
Většinou to funguje tak, že vám firma nebo realitka doveze vybraný nábytek a nastěhuje ho do prázdného bytu. Vy pak platíte nějaký měsíční poplatek v řádech tisíců korun (pokud jde o homestagingovou firmu, pokud to zařizuje RK tak neplatíte nic navíc). Až se najde kupec, nábytek a doplňky se zase odvezou, homestaging splnil svůj účel!
Když chcete prodávat nemovitost, která je prázdná, oslovte zkušenou realitní kancelář, která vám pomůže nejen s prodejem, ale také s přípravou nemovitosti tak, abyste byli schopni nemovitost prodat za co nejvyšší cenu!
8.6.2021
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.