Ať už se budete stěhovat do nového bytu nebo domu, pravidla stěhování jsou podobná. Základ je určit datum stěhování a rozhodnout se, jestli se budete stěhovat svépomocí nebo oslovíte stěhovací firmu. Tak jak ta nejspíše zjistíte, že máte více věcí, než jste si mysleli. I proto je dobré začít se na stěhování připravovat s předstihem. To znamená, že uvažovat nad tím můžete už dva měsíce dopředu, intenzivnější balení pak stačí třeba dva až tři týdny před dnem D.
Než začnete s balením, udělejte si plán stěhování. Čím začnete, do čeho budete věci dávat, kdo vám pomůže, jakým autem vše převezete, jaké stěhovací pomůcky a obalové materiály budete potřebovat apod. Základem úspěšného stěhování je dobře a přehledně se sbalit.
Zajímavý tip je strategie jednoho volného pokoje. Jako první vykliďte jeden pokoj, který budete využívat na skladování sbalených věcí, krabic apod. Krabice si přehledně popisujte. Začínejte věcmi, které už ty dva týdny nebudete potřebovat - knihy, oblečení, dokumenty, hračky apod.
Nezapomeňte si sbalit tzv. nouzové zavazadlo, kde budete mít základní věci, jako je oblečení na převlečení, hygienické potřeby, doklady apod.
U stěhování je příjemné to, že si uděláte přehled o svých věcech, a to, co nepotřebujete, můžete vyhodit nebo nějakou formou poslat dál. Je to moc příjemný pocit zbavovat se nepotřebných věcí. Můžete se dokonce podívat na to, co je to minimalismus v bydlení, o to více věcí se pak budete chtít zbavit.
V den stěhování už jen zajistíte místo na parkování stěhovacího vozu, a můžete začít stěhovat. Buďte v klidu, vše dobře dopadne, se stěhováky i bez nich.
30.8.2021
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.