Otázka, jestli je lepší bydlet v bytě nebo v rodinném domě, je naprosto individuální. Když uvažujete o koupi bytu nebo stavbě rodinného domu, je dobré se nad tím pořádně zamyslet. Budete se schopni starat o zahradu? Bude vás to bavit? Jste alespoň trochu kutil? Opravdu chcete bydlet v bytě uprostřed rušného města? Někdo v tom má jasno, jiný váhá. V tomto článku se podíváme na výhody a nevýhody bytu i rodinného domu.
Když bydlíte v bytě, nemusíte se moc o bydlení starat. Nemáte zahradu, není potřeba opravit střechu, děláte jen drobné úpravy v bytě. O to máte více času na své koníčky. Navíc nemusíte uklízet tak velký prostor, je dostupnější kultura, sportovní vyžití, občanská vybavenost je ve městě jednoduše lepší. To vše je pro jednoho výhoda, pro druhého nevýhoda. Někomu vadí ruch města, příroda je daleko, všude jezdí spousta aut, sousedské vztahy prakticky neexistují.
V neposlední řadě byt bývá levnější než rodinný dům, i když samozřejmě záleží na konkrétní lokalitě. Navíc byt můžete jednoduše pronajímat, nechat jej pro své děti, nebo ho i velmi rychle prodat.
O byt se zvládne postarat prakticky každý. U rodinného domu je to složitější. Musíte vědět, jak funguje jeho technické zázemí, musíte řešit údržbu střechy, okapů, ale i zahrady či bazénu. Rodinný dům je spíše pro ty, kteří rádi tráví čas doma a na zahradě. Protože dům i zahrada budou potřebovat vaši pozornost.
Rodinný dům nám dává více prostoru a klidu. Máme tak místo, kde můžeme relaxovat. Je to blíž k přírodě, ale co je asi nejdůležitější, můžeme zde realizovat své projekty a sny. Na svém pozemku můžeme budovat a dělat si, co se nám zlíbí.
16.6.2021
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.