Kdy je čas na novou střechu

Střecha je u každé stavby velmi důležitá. Když je v pořádku střecha a do domu nezatéká, je to základ úspěchu. Pod střechou pak můžete dělat v klidu další rekonstrukce. Proto je potřeba mít střechu v pořádku. Jak poznáte, kdy je čas na rekonstrukci střechy? Obecně platí, že když už vám do domu přes střechu zatéká, je nejvyšší čas něco s tím dělat. Střechu zkontrolujte před každou zimou.

Když třeba koupíte starou chalupu a chystáte se na rekonstrukci, začnete nejspíše od střechy. Určitě se vyplatí poradit se se zkušeným stavařem. Někdy je to jasné a musí se dát nová střešní krytina, což je investice v řádech statisíců korun, jindy stačí jen pozvat klempíře, ať stávající krytinu opraví. Pravdou je, že můžete mít na střeše 80 let starou krytinu z betonových tašek, která zvenku už nevypadá vábně, ale může v klidu vydržet funkční dalších 50 let. Naopak nové pálené tašky mohou být za 15 let poškozené a bude je nutné vyměnit. Stav střešní krytiny by měl ohodnotit zkušený odborník.

Ještě důležitější, než krytina je stav krovů. Když je ve špatném stavu krov nebo latě, rekonstrukce je nezbytná. Krov se dá zpevnit, doplnit nebo udělat úplně nový. Právě na stavu krovu záleží i výběr střešní krytiny, protože staré krovy byly stavěny na určitou nosnost, proto se na ně vyplatí dávat spíše lehčí krytiny (například plechové).

Ke střeše patří také komín, oplechování, okapy… To všechno je dobré před zimou zkontrolovat a případně opravit, aby netekla voda přímo na fasádu nebo aby vám do domu nezatékalo kolem komínu. Rekonstrukce střechy není zrovna levná záležitost, ale když je na ni čas, tak je potřeba ji udělat pořádně.

27.10.2021

O mně

Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.

 

Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.

 

Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.

 

Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.

 

Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.

 

Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.