Když se prodává nemovitost, jde většinou o velké peníze. Alespoň u obyčejných lidí to tak bývá. A lidé přemýšlejí o všem možném, i o tom, kdy je ten nejlepší čas prodat nemovitost. V praxi se ukazuje, že kromě rekreačních nemovitostí je to v podstatě jedno. Celoročně obyvatelné nemovitosti se dobře prodávají po celý rok. Obzvláště teď, kdy poptávka docela výrazně převyšuje nabídku. Takže s prodejem není potřeba z toho hlediska váhat.
Chaty, chalupy a další rekreační nemovitosti se nejlépe prodávají na jaře a v létě. Naopak nejhůře se prodávají na konci podzimu a v zimě. Ani tady však nejsou tyto sezónní výkyvy nějak extra velké. V zimě je jednoduše menší poptávka, na druhou stranu teď v době kovidové zájem o rekreační nemovitosti prudce stoupl, takže je prodáte prakticky kdykoliv a za pěkné peníze.
Ve výsledku tedy ani nejde o to, jaké je roční období, ale spíše o to, jestli už máte nemovitost připravenou k prodeji. Jestliže zvažujete před prodejem ještě rekonstrukci, musíte si dobře spočítat, jestli se vám to vyplatí. Rekonstrukce vás totiž kromě peněz bude stát i dost energie a času. Naopak zaplatit si homestaging, což je profesionální příprava nemovitosti k prodeji, je vlastně první krok k rozjetí prodeje.
To vše je ideální probrat se zkušeným a důvěryhodným makléřem. Ten vám řekne, jestli by do nemovitosti ještě investoval a šel do rekonstrukce, nebo stačí udělat klasický homestaging a třeba na zahradu si pozvat zahradnickou firmu. Zkušenosti z praxe jsou tady stejně jako v jiných oborech k nezaplacení.
5.5.2021
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.