Pandemie ovlivnila prakticky každého. Spousta podnikatelů, živnostníků i obyčejných lidí se dostává do finančních problémů. Aby podpořili či zachránili své podnikání, aby splatili dluhy, aby mohli v klidu žít, prodávají lidé v rychlosti své nemovitosti, které jdou na dračku. Často se stává, že lidé kvůli své životní situaci spěchají, což má však dopad především na prodejní cenu.
V praxi se ukazuje, že v posledních měsících stoupá počet lidí, kteří na prodej své nemovitosti opravdu spěchají. Využívají okamžitý výkup, který nabízí některé realitní kanceláře, nebo klidně nemovitost podhodnotí, aby se prodala co nejrychleji. Ideálně v řádech dnů. To s sebou nese ztrátu. Obecně platí, že ještě vyšší ztráta oproti reálné tržní ceně je v případě, kdy se jedná o nějak problematickou nemovitost. Může na ni být uvalena exekuce, může tam být nepříjemné věcné břemeno, více vlastníků a spousta jiných komplikací.
Dá se čekat, že ekonomické dopady pandemie donutí ještě mnohem více lidí, řešit své finanční problémy prodejem nemovitosti. A rychlý výkup je řešení, kdy prodávající dostane peníze na účet v řádech dnů, maximálně týdnů. Přitom průměrná doba, za kterou prodávající dostane peníze na účet za prodej bytu, je 3 měsíce, u rodinného domu pak dokonce 6 měsíců. A to mluvíme o průměrné době. Může to být méně, ale i více.
Když si to shrneme, tak spěchat s prodejem se vyplatí jen těm, co peníze opravdu potřebují rychle, ať už je důvod jakýkoliv. Naopak když spěchat nemusíte, nebojte se s pomocí makléře zkusit získat za svou nemovitost co nejvyšší částku!
23.11.2021
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.