Kolik procent makléřů neuspěje

Spousta lidí si představuje, že pracovat v realitách je zlatý důl. Když prodá makléř nemovitost za 10 milionů, dostane odměnu řekněme 250 000 korun. To zní jako pohádka. Jenže v realitách je obrovská konkurence a v praxi je to tak, že spousta makléřů neuspěje. Neúspěchem myslíme to, že do roka s realitami skončí. Co myslíte, kolik procent makléřů tedy neuspěje?

Statistiky jsou celkem neúprosné. Faktem je, že více než 70% makléřů nevydrží v oboru déle než jeden rok. Když se však podíváme blíže, dá se tato statistika rozebrat na dvě části:

  • Makléři pod silnou značkou. Když jde makléř pracovat pod známou značku, například REMAX, pak je jeho šance na úspěch mnohem vyšší. V praxi zde uspěje každý druhý makléř (50 % odpadne). Vzdělává se, rozvíjí se a brzy začne i vydělávat.
  • Ostatní makléři. Když jedou začínající makléři na vlastní triko, nebo se přidají k neznámé realitní kanceláři, jejich šance na úspěch je ještě o dost nižší – uspěje jen jeden až dva z deseti (85 % makléřů do roka skončí). A to je velký rozdíl!

Proč noví makléři často neuspějí

Ať už jdou makléři ke známé značce nebo k neznámé, důvody neúspěchu jsou podobné. Obvykle jim chybí pracovitost, chuť se vzdělávat a odhodlání se zlepšovat. Mají představy o tom, že vše půjde hladce, nekousnou se a nevydrží. Jdou to jenom zkusit. Takoví neuspějí ani v jednom typu realitních kanceláří respektive neupějí v podnikání obecně!

Když však má nový makléř zápal a chuť, má mnohem větší šanci se prosadit u renomované realitky. Tam bude mít podporu, technologie, správné vedení, know-how a možnost se vzdělávat. RE/MAX dává svým makléřům maximum podpory, učí je, připravuje, povzbuzuje a stojí na jejich straně i v případě, že se jim na začátku něco nepovede.

28.10.2020

O mně

Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.

 

Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.

 

Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.

 

Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.

 

Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.

 

Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.