Koupelna a WC – co je lepší, dohromady nebo zvlášť?

Kupujete byt, stavíte nový rodinný dům nebo jen děláte rekonstrukci záchodu a koupelny? Možná zvažujete, jestli mít WC a koupelnu v jednom prostoru, nebo raději odděleně. V tomto článku se podíváme na konkrétní výhody a nevýhody obou variant.

WC v koupelně

Tato varianta má jednu zásadní nevýhodu a to je soukromí. Když soukromí pomineme, pak jsou zde také výhody. Když máte toaletu rovnou v koupelně, je to pohodlnější, nemusíte během hygieny přecházet z jedné místnosti do druhé. Další výhodou je skutečnost, že díky spojení WC s koupelnou můžete hlavně v bytech ušetřit trochu cenného místa.

Samostatné WC a koupelna zvlášť

Nic nepřekoná ten pocit soukromí, který je na WC jednoduše potřeba. Když máte oddělené WC, nezabíráte celou koupelnu, kterou mohou využívat jiní členové domácnosti, což při spojení WC s koupelnou často není vítané. Navíc toaleta není na pohled nijak atraktivní, případně může po použití i nějaký čas nepříjemně zapáchat. Propojení koupelny a WC není příliš vhodné ani z hygienického hlediska, protože střevní bakterie, které se kolem WC vyskytují, mají docela velký dosah. Nemluvě o estetice.

Ideální je mít samostatné WC plus koupelnu s toaletou

Obzvláště ve větších rodinách se vyplatí mít v domě dva záchody. Jeden je samostatný a druhý může být spojený s koupelnou. Takováto varianta dokonce představuje i současný trend při výstavbě bytů i rodinných domů. Maže se zde nevýhoda potřeby soukromí, navíc návštěvou WC nemusíte blokovat celou koupelnu. V rodinných domech se často počítá s WC v patře domu, kde je i ložnice, aby nebylo nutné chodit v noci na záchod dolů po schodech.

4.10.2020

O mně

Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.

 

Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.

 

Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.

 

Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.

 

Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.

 

Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.